3 pași simpli pentru a obține feedback pentru aplicația ta

06 mai 2014

Nevoia de consum în ceea ce privește industria aplicațiilor software dă naștere unei dinamici semnificative din punctul de vedere al lansărilor de astfel de produse, îmbunătățite sau inovatoare, personalizate în funcție de domeniul de activitate al clientului, de nevoile reale sau de bugetele pe care acesta le pune la dispoziția companiilor de software.

Nevoia de consum în ceea ce privește industria aplicațiilor software dă naștere unei dinamici semnificative din punctul de vedere al lansărilor de astfel de produse, îmbunătățite sau inovatoare, personalizate în funcție de domeniul de activitate al clientului, de nevoile reale sau de bugetele pe care acesta le pune la dispoziția companiilor de software.

În mod evident, pentru a anticipa situațiile în care un astfel de produs să nu poată fi comercializat sau să nu aibă niciun fel de relevanță pe piețele locale sau internaționale, companiile producătoare recurg la un set de măsuri de evaluare și de obținere a feedback-ului de la clienți potențiali sau deja existenți pentru același tip de aplicație pe care o dezvoltă.

O astfel de strategie presupune implementarea chestionarelor sau a sondajelor de opinie, a discuțiilor ample cu un număr cât mai mare de consumatori sau de respondenți direct interesați de astfel de produse. Modalitatea de segmentare a publicului vizat este, însă, esențială, iar companiile producătoare se pot orienta la un spectru amplu de consumatori, împărțindu-i în categorii precum principali sau secundari, colaboratori, parteneri, consumatori indirecți, adaptând pentru fiecare dintre ei conținut, mesaj, strategii și tactici de abordare.

Fiecare dintre strategiile pe care le vizează acest proces de identificare a feedback-urilor și implementare a răspunsurilor primite poate fi gândit ca o aplicație de sine stătătoare, cu etape simple și optim gândite, pentru ca fiecare posibilitate (ramură) să determine o oportunitate.

De asemenea, este extrem de important un sistem inteligent care să atragă publicul vizat spre completarea studiului ce stă la baza gândirii unei aplicații software. Și aceasta poate fi pe mai multe nivele, pornindu-se de la o validare primară a ideii și continuând pe un algoritm mai complex, în funcție de tipologia respondenților și de complexitatea soluției informatice.

Platforma Softlead dedicată companiilor producătoare de aplicații software și achizitorilor direct interesați de astfel de produse poate fi, de asemenea, o metodă validă prin care o idee poate fi testată. O campanie de tip teasing gândită și implementată inteligent poate duce producătorul software direct către publicul vizat, fără a direcționa bugete de cercetare, dar beneficiind de avantaje precum: segmentarea eficientă și optimă a achizitorilor, prin bazele de date pe care Softlead le-a creat și le gestionează, posibilitatea analizei unor răspunsuri pertinente și valide, posibilitatea transformării respondenților în achizitori direcți ai aplicației ce urmează a fi dezvoltată și comercializată, încă din perioada de testare.

Prin canalele de care dispune, Softlead poate implementa campanii personalizate de validare a unei soluții informatice.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward