3 pași simpli pentru a obține feedback pentru aplicația ta

06 mai 2014

Nevoia de consum în ceea ce privește industria aplicațiilor software dă naștere unei dinamici semnificative din punctul de vedere al lansărilor de astfel de produse, îmbunătățite sau inovatoare, personalizate în funcție de domeniul de activitate al clientului, de nevoile reale sau de bugetele pe care acesta le pune la dispoziția companiilor de software.

Nevoia de consum în ceea ce privește industria aplicațiilor software dă naștere unei dinamici semnificative din punctul de vedere al lansărilor de astfel de produse, îmbunătățite sau inovatoare, personalizate în funcție de domeniul de activitate al clientului, de nevoile reale sau de bugetele pe care acesta le pune la dispoziția companiilor de software.

În mod evident, pentru a anticipa situațiile în care un astfel de produs să nu poată fi comercializat sau să nu aibă niciun fel de relevanță pe piețele locale sau internaționale, companiile producătoare recurg la un set de măsuri de evaluare și de obținere a feedback-ului de la clienți potențiali sau deja existenți pentru același tip de aplicație pe care o dezvoltă.

O astfel de strategie presupune implementarea chestionarelor sau a sondajelor de opinie, a discuțiilor ample cu un număr cât mai mare de consumatori sau de respondenți direct interesați de astfel de produse. Modalitatea de segmentare a publicului vizat este, însă, esențială, iar companiile producătoare se pot orienta la un spectru amplu de consumatori, împărțindu-i în categorii precum principali sau secundari, colaboratori, parteneri, consumatori indirecți, adaptând pentru fiecare dintre ei conținut, mesaj, strategii și tactici de abordare.

Fiecare dintre strategiile pe care le vizează acest proces de identificare a feedback-urilor și implementare a răspunsurilor primite poate fi gândit ca o aplicație de sine stătătoare, cu etape simple și optim gândite, pentru ca fiecare posibilitate (ramură) să determine o oportunitate.

De asemenea, este extrem de important un sistem inteligent care să atragă publicul vizat spre completarea studiului ce stă la baza gândirii unei aplicații software. Și aceasta poate fi pe mai multe nivele, pornindu-se de la o validare primară a ideii și continuând pe un algoritm mai complex, în funcție de tipologia respondenților și de complexitatea soluției informatice.

Platforma Softlead dedicată companiilor producătoare de aplicații software și achizitorilor direct interesați de astfel de produse poate fi, de asemenea, o metodă validă prin care o idee poate fi testată. O campanie de tip teasing gândită și implementată inteligent poate duce producătorul software direct către publicul vizat, fără a direcționa bugete de cercetare, dar beneficiind de avantaje precum: segmentarea eficientă și optimă a achizitorilor, prin bazele de date pe care Softlead le-a creat și le gestionează, posibilitatea analizei unor răspunsuri pertinente și valide, posibilitatea transformării respondenților în achizitori direcți ai aplicației ce urmează a fi dezvoltată și comercializată, încă din perioada de testare.

Prin canalele de care dispune, Softlead poate implementa campanii personalizate de validare a unei soluții informatice.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward