Descriere

VTEX este o companie tech mulținațională prezentă în 32 țări care oferă o soluție de comerț end-to-end enteprise, cloud-native, cu capabilități native de marketplace și order management (OMS). Venim în sprijinul companiilor din retail, producție, vânzare cu amănuntul, alimente, bunuri de consum ambalate, industrie, precum și din multe alte piețe, astfel încât acestea să vândă mai mult, să își desfășoare operațiunile mai eficient, să scaleze fără probleme și să ofere o experiență remarcabilă clienților.

Listată la Bursa din New York (NYSE: VTEX), compania noastră a fost recunoscută pentru a al doilea an consecutiv drept Vizionară în Gartner Magic® Quadrant for Digital Commerce™ și numără peste 2000 de clienți cu peste 2500 de magazine active în 32 de țări. Printre clienții noștri se numără branduri mari precum Walmart, Carrefour, Adidas, Whirpool, C&A, Nestlé, Stanley Black & Decker, AB InBev, Sony, Motorola, Coca & Cola și multe altele.

Aplicațiile companiei VTEX

Cere un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Comunicate de presă

Circa 53% dintre retailerii mici din România intenţionează să îşi vândă produsele exclusiv online

Peste 50% dintre retailerii mici din România (53%) tind să îşi vândă produsele exclusiv online, preponderent în propriile eshop-uri, iar peste 40% vând în acelaşi timp online şi offline şi doar 6% şi în marketplace-uri online, arată datele unui studiu publicat marţi.

Citește tot

Under Armour alege VTEX pentru a-și dezvolta businessul digital. Creștere de 35% a ratei de conversie

Brandul de articole sportive a înregistrat în Brazilia o creștere de 35% a ratei de conversie în urma migrării platformei VTEX, aceasta fiind implementată într-un timp record.

Citește tot

VTEX începe anul în forță cu aplicația de Live Shopping, noi clienți și un nou CTO

VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital pentru branduri de top și retaileri, marchează un moment important odată cu succesul aplicației sale VTEX Live Shopping, utilizată în 10 țări de peste 100 de branduri, printre care și Victoria’s Secret, Caterpillar, Oster și Xiaomi. Compania și-a extins portofoliul global cu Whirlpool, parteneriat valabil în șase țări europene, cu Unilever în Spania, dar și cu noi clienți enterprise precum Briggs & Stratton în SUA, cel mai mare producător mondial de motoare pentru echipamente electrice pentru exterior.

Citește tot