Compania HR Sincron a crezut în impactul pozitiv pe care îl va avea tehnologia asupra HR-ului încă din 2005.
În mai 2006 lansam Sincron – Software de Recrutare, primul produs software pentru HR din România dedicat managementului procesului de recrutare. Produsul era menit să îmbunătățească viața recrutorilor și să reducă munții de hârtie specifici activității de recrutare.
Din 2007, sub numele de HR Sincron, am continuat să perfecționăm și să modernizăm aplicația de recrutare și să dezvoltăm noi componente complementare, în direcția unei soluții de talent management. Acum oferim o soluție software de HR care gestionează toate procesele de resurse umane într-o platformă completă, integrată – Sincron HR Software.
Din 2017, platforma Sincron HR Software este prezentă și are primii clienți și pe piața nord-americană, prin intermediul companiei locale cu sediul în Vancouver, Canada.
Misiunea noastră a fost de la început să ne ajutăm clienții să susțină importanța strategică pe care o au resursele umane în cadrul oricărei companii, și să apropiem HR-ul de fiecare angajat.
Ca viziune, ne propunem să fim furnizorul de software de HR care oferă soluții de automatizare pentru fiecare proces, flux sau context în care este implicată o activitate de HR. De aceea, abordarea noastră merge mai departe de nivelul strict al departamentului de HR, către întreaga organizație. Platforma noastră deservește atât HR-ul operațional cât și management-ul și fiecare angajat.
Ni se pare esențial să rămânem permanent relevanți pentru clienții noștri din punct de vedere al soluției de business oferite, indiferent de trend-urile pieței. Ca atare, ținem pasul cu noile tehnologii specifice erei digitale, continuăm explorarea HR-ului ca arie de business, urmărind standardele si practicile globale de HR management, și ne ascultăm clienții și prospecții, ținând cont de particularitățile pieței românești.
De aceea, din punct de vedere tehnic, oricare parte a platformei noastre este utilizabilă în cloud, și oferim fiecărui client servicii de HR (audit al proceselor de HR, (re)design de procese, consultanță pentru implementare sau training utilizatori), pe care le considerăm esențiale în maximizarea beneficiilor utilizării unei platforme de HR.
Ne ghidăm activitatea după câteva principii simple: să livrăm excelență pentru client în fiecare proiect, făcând tot ceea ce promitem la nivel de implementare și servicii post-vânzare; să fim flexibili, onești și realiști, apreciind încrederea pe care clienții ne-o acordă.
Sincron HR Software este o platformă completă pentru un management modern al resurselor umane în era digitală.
Ca platformă de tip HCM (Human Capital Management), soluția integrează managementul tuturor proceselor de HR, acoperind întregul ciclu "from hire to retire" prin diferite componente pentru:
Beneficiile utilizării unui software de HR “all-in-one” includ optimizarea tuturor proceselor de HR gestionate în acest fel, o sursă unică de stocare și accesare a informațiilor, viteză de reacție ridicată, comunicare facilă, deci, economii de timp și costuri. Accesul în timp real la informații detaliate de business accelerează luarea deciziilor strategice.
Platforma Sincron HR Software poate fi achiziționată și utilizată în varianta completă sau separat, alegând doar anumite module componente, în funcție de nevoile fiecărui client.
Sincron Performance, solutia de management al performantei dezvoltata de echipa HR Sincron, ofera companiilor un instrument care faciliteaza alinierea obiectivelor individuale ale angajatilor cu cele organizationale.