WinMENTOR ENTERPRISE este destinat utilizării de catre firme cu profil de comerț en-gros și en-detail, construcții, evidență și audit financiar-contabil, alimentație publică, prestări de servicii, produse farmaceutice, depozite, etc.
WinMENTOR ENTERPRISE permite evidența și operarea unui număr nelimitat de firme (incluse sau nu în același holding). Firmele pot fi organizate pe subunități distincte. Lucrul pe subunitati permite izolarea completă a unei subunități în cadrul firmei, iar fiecare document aparține unei anume subunități.
Iată care sunt avantaje utilizării acestei aplicații de tip ERP:
- oferă gestiune optimă și lucrul la viteza maximă indiferent de dimensiunea bazelor de date, datorită tehnologiei Oracle incorporate
- oferă siguranță tranziției de la o aplicație la alta, cu minimum de dificultate, asigurate de setul de servicii de implementare asociate fiecărei vânzări a programelor
- pune la dispoziție sistem de distribuție la nivel național ce permite atât analiza pre-implementare cât și implementarea propriu-zisă, cu colective de specialiști, în toate locațiile din țară, indiferent de numărul utilizatorilor
- oferă asistență tehnică permanentă post-instalare, cu personal specializat ce oferă certitudinea utilizării aplicației la întreaga sa capacitate prin prestări de mentenanță (versiuni noi, raportare "bug"-uri) și suport tehnic la distanță, dar și prin intervenții la sediu
- posibilitatea preluării bazelor de date existente în cazul utilizatorilor aplicației
- oferă independență totală de protecția software a sistemului de calcul, prin protejarea programului cu cheie de protecție hard
- Managementul forței de vânzări
- Sistem de BI
- Management producție
Satelit
Modulul WME Satelit este destinat punctelor de vânzare fară acces la baza de date Oracle.
permite primirea de informații de la bază (stocuri, nomenclatoare)realizează introducerea de tranzacții și transmiterea acestora către bază
Expert
permite analiza activității firmei dintr-un punct de vedere diferit de cel al încadrării contabileasigură încadrarea detaliată aplicată valorilor vehiculate de firmă și furnizează o imagine amanunțită a centrelor analizate, fie ele de tip “flux financiar” (cash-flow), de tip “urmărire contracte” sau de oricare alt tip imaginatprezentările grafice disponibile în secțiunea “LISTE”, evidențiază comparativ sumele încasate și sumele cheltuite pentru un anumit scopmaterializarea imaginilor sintetice la nivel de centru și a imaginilor analitice pentru elementele componente ale centrelor, ce conduc la creșterea calității decizionaleasigură bugetarea cheltuielilor si a incasarilor lunare pe termen lung (plan trimestrial, semestrial, anual, sau de ce nu, cincinal!);urmărirea încadrării în bugete și analiza motivelor care duc la neîncadrarea în bugeteModulul Expert dispune de 2 variante diferite:
EXPERT STANDARD: descriptori de analiză, expertizări ale documentelor, centre de costEXPERT EXTINS – tot ce cuprinde varianta Standard, la care se adaugă gestionarea cash-flow-uluiSalarii
menține evidența personalului și oferă posibilitatea calculului salariilor angajatilor, lasând utilizatorul să opteze între înregistrarea lor contabilă direct în modulul de bază WinMENTOR și includerea lor manuală prin note contabiledispune de facilități de configurare a contribuțiilor, indemnizațiilor, sporurilor și reținerilor, ce îi conferă un grad ridicat de adaptabilitate la cerințele utilizatorului și la modificările de legislațiepermite preluarea realizărilor din producție pentru angajații salarizați în acord, calculând automat indicele de realizare a salariului și oferind date pentru calculul costurilor pe produs realizatoferă posibilitatea de a opera regularizarea automată a impozitului pe venitul global la sfârsit de an și de a exporta fișele fiscale pe suport electromagnetic în fișiere de tip textComercial
Modulul este destinat departamentului de marketing-vânzari și oferă următoarele facilități specifice:
înregistrarea ofertelor primite de la furnizori și a celor întocmite pentru clienți (pe intervale de valabilitate)ține evidența comenzilor emise către furnizori și a comenzilor de la clienți, cu tipărire de facturi proformăutilizarea machetelor speciale pentru întocmirea rapidă a documentelor generatoare de facturi, de ieșiri către subunități, de transferuri între gestiuni și de modificări de pretgenerarea și prelucrarea de colete pentru livrarea mărfurilor de pe documente diferite dar către același destinatarasigură evidența transportului coletelor care oferă posibilitatea repartizării costului de transport pe articolemarcarea pozițiilor din stoc pentru care se dorește lichidarea și acordarea unor discount-uri speciale pentru acesteastabilirea articolelor promoționale și eventual a discount-ului care să se acorde automat la vânzarea acestoraAcestea sunt listele specifice modulului Comercial:
stocuri: stocuri rezervate, necesar de aprovizionat, stocuri critice, stocuri în curs de epuizare, stocuri-termene de expirare, stocuri fără mișcare, stocuri după vechime, prognoza stocurilor, rotația stocurilorclienți/furnizori: topul clienților, topul furnizorilormișcări de stocuri: topul vânzărilor, profit pe articole, vânzări pe clase de articole, vânzări periodice (zilnice, săptamânale, lunare, trimestriale)Modulul Comercial dispune de 2 variante diferite:
COMERCIAL STANDARD: comenzi, oferte, generatoare de documente, target pentru agenți, certificate de calitate, modificarea prețului de vânzare, discount lichidare stocCOMERCIAL EXTINS – tot ce cuprinde varianta Standard, la care se adaugă promoții, contracte comerciale, contracte de leasing, contracte de tip abonament, note de credit, tot meniul “Urmarire”, tot meniul “Onorare livrări”, blocare stocuri, discount general de articolele promoționaleProducție
Creat pentru a veni în întâmpinarea utilizatorilor ce și-au dezvoltat activitatea de producție, modulul oferă posibilitatea asistării utilizatorului în realizarea următoarelor etape:
– pregătirea fabricației – încărcarea consumurilor de materiale și de manoperă pe produs– lansarea în producție – elaborarea comenzilor interne de producție și generarea programului lunar de fabricație– urmărirea consumurilor de materiale și manoperă, a producției realizate– transmiterea realizărilor lunare ale angajatilor în modulul Salarii în vederea furnizării indicatorilor impliciți de realizare a salariilor în acord– postcalculul producției lunare realizate conform programului de fabricație (cu preluarea datelor din modulul Salarii în ceea ce privește consumurile de manoperă)– evidența realizării producției – abateri realizate la nivel de comandă internă în ceea ce privește consumurile de materiale și manopera, stadiul realizării programului de fabricație lunar– situația realizării comenzilor de la clienți, etc
În modulul Productie există în două variante:PRODUCȚIE STANDARD: producția simplă (rețetă articol compus, comandă internă, bon consum, notă de predare, vânzări cu asociere de rețete simple, pe un singur nivelPRODUCȚIE EXTINS – tot ce cuprinde varianta Standard, la care se adaugă: proiecte complexe (rețetă pe mai multe niveluri), scenarii de lansare, lansări în producție pe bază de scenarii, manoperă, tot meniul “Urmărire”, cântăriri, programare fabricațieMijloace Fixe
permite evidența mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar aflate în gestiunile firmei, calculul automat al amortizării în regim liniar, accelerat sau degresiv, cu rezultate vizibile imediat în balanța contabilă, fără pași intermediarioferă facilități de calcul: posibilitatea modificării duratei de utilizare a mijlocului fix în timpul ciclului de amortizare, posibilitatea reevaluării amortizării mijloacelor fixe și a valorii de inventar, modificarea claselor de încadrareCasă de marcat
Modulul se adresează utilizatorilor de case de marcat, fiind interfațat cu cea mai mare parte a tipurilor de astfel de dispozitive aflate în prezent pe piață. Data fiind dinamica permanentă a acestor dispozitive.Principalele funcții ale modului sunt:
• preluarea stocurilor gestiunilor pe care le deservește (direct din stoc la început sau ulterior de pe tranzacțiile de recepție sau transfer intern)• editarea raportului “Z”, împreună cu generarea monetarului și modificarea efectivă a stocului• furnizarea raportului privind vânzările din casă în orice moment al zilei fără să întrerupă funcționarea casei de marcat sau să influențeze în vreun fel funcționarea ei• înregistrarea automată în contabilitate a monetarelor operate
Mentor
menține evidența contabilăasigură gestiunea stocurilorcrează legătura dintre furnizori și clientiasigură funcția de trezoreriecrează liste și rapoarteeste conceput să poată fi folosit și de catre persoane neinițiate în contabilitate, odată ce configurarea inițială a fost definitivată sub îndrumarea coordonatorului compartimentului economic
Solicită un demo pentru WinMENTOR ENTERPRISE
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația WinMENTOR ENTERPRISE completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!