Time and attendance management web

Despre Time and attendance management web

Soluţia, flexibilă şi uşor de utilizat, are o structură modulară, constituită dintr-un modul bază de gestionare a prezenţelor şi din diferite module adiţionale integrate, dar în acelaşi timp independente, pentru a se putea adapta oricăror exigenţe ale societăţilor.

Soluţia este integrată cu produsele de salarizare şi gestiune resurse umane ale Zucchetti Romania şi cu alte produse similare existente pe piaţă.

Funcționalitățile principale prezente sunt:

  • Formule utilizator
  • Pontări originale
  • Gestionare anomalii
  • Programări
  • Vizualizări şi tipăriri

Iată care sunt avantajele utilizării acestei soluții de resurse umane:

  • dispune de o arhivă de date personale actualizată în timp real şi a cărei întreţinere poate fi efectuată atât de la sediul central, cât şi de la cele periferice. Toate informaţiile cuprinse în datele personale sunt arhivate cu înregistrarea temporală a modificărilor efectuate şi împreună cu operatorul care a introdus datele
  • aplicaţia este în măsură să gestioneze mai multe societăţi diferite, cu contracte de muncă diferite, garantând completa separare logică a mediilor
  • permite disponibilitatea în timp real a datelor cu privire la prezenţele/absenţele tuturor angajaţilor societăţii, indiferent de locul de desfăşurare a activităţii
  • „Staţia de lucru” nu este altceva decât un PC pe care este instalat un browser HTML conectat la reţeaua firmei printr-o legătură directă, sau în cazul sediilor aflate la distanţă, printr-o linie ISDN sau ADSL. Aceasta înseamnă posibilitatea de a avea întotdeauna disponibilă procedura pe orice calculator conectat la reţeaua firmei
  • secţiunea cu privire la gestionarea parolelor de acces a fost dezvoltată cu o atenţie deosebită pentru securitatea şi configurarea acceselor
  • soluţia este foarte flexibilă şi permite gestionarea de orare diverse