Despre Synapsa Cloud ERP

Synapsa te ajută să organizezi activitatea, să crești mobilitatea, precizia și viteza de răspuns către clienți. Toate acestea + planificarea și urmărirea indicatorilor de performanță, în timp real, te vor conduce cu siguranță pe drumul către succes.

  • Organizat

Toate tranzacțiile economice ale firmei pe o singură platformă. Informatiile se introduc o singura dată si se transmit, instant, numai acolo unde trebuie.

Nu este nevoie de sincronizari sau salvări.

  • Mobil

Lucrează de oriunde, cu toată echipa.

Pe orice dispozitiv inteligent.

Fără să instalezi nimic.

  • Securizat

1 sau 2 pasi de autentificare;

Securitatea accesului in functie de rolurile din echipa;

Confidentialitate pe puncte de lucru, casierii, gestiuni, utilizatori, grupuri de utilizatori.

Module

CRM
Vânzări de mărfuri/servicii din depozit sau retail, oferte, contracte, comenzi, facturi, avize, proforme, încasări, livrări.

ERP
Contabilitate, financiar, comercial, gestiune, producție, imobilizări, salarii, declarații fiscale.
Toate integrate instant, automat.

HR
Resurse umane si salarizare pentru echipe mari.

BI
Rapoarte interactive predefinite, generator de rapoarte, indicatori de analiză interactivi, tabele și grafice de eficiență, rapoarte drill-down.