
Synapsa te ajută să organizezi activitatea, să crești mobilitatea, precizia și viteza de răspuns către clienți. Toate acestea + planificarea și urmărirea indicatorilor de performanță, în timp real, te vor conduce cu siguranță pe drumul către succes.
Toate tranzacțiile economice ale firmei pe o singură platformă. Informatiile se introduc o singura dată si se transmit, instant, numai acolo unde trebuie.
Nu este nevoie de sincronizari sau salvări.
Lucrează de oriunde, cu toată echipa.
Pe orice dispozitiv inteligent.
Fără să instalezi nimic.
1 sau 2 pasi de autentificare;
Securitatea accesului in functie de rolurile din echipa;
Confidentialitate pe puncte de lucru, casierii, gestiuni, utilizatori, grupuri de utilizatori.
CRM
Vânzări de mărfuri/servicii din depozit sau retail, oferte, contracte, comenzi, facturi, avize, proforme, încasări, livrări.
ERP
Contabilitate, financiar, comercial, gestiune, producție, imobilizări, salarii, declarații fiscale.
Toate integrate instant, automat.
HR
Resurse umane si salarizare pentru echipe mari.
BI
Rapoarte interactive predefinite, generator de rapoarte, indicatori de analiză interactivi, tabele și grafice de eficiență, rapoarte drill-down.
Principalele funcționalități pentru ERP - Enterprise resource planning
Demo/trial
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
De la introducere, datele sunt culese folosind proceduri sau configurari de repartizare pe multiple centre de cost/profit:
In afara de rapoartele predefinite (interactive), rapoartele de analiza pot fi configurate de utilizatori:
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Synapsa Cloud ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!