Lansată sub numele generic SPAD, aplicația se adresează tuturor firmelor ce doresc să își ordoneze și să își coordoneze activitatea și poate funcționa atât individual cât și în relație cu o aplicație ERP .
Pentru că produsul nostru s-a dezvoltat rapid, pentru că a înglobat funcționalități multiple, pentru că aceasta este direcția pe care vom merge - aceea de soft personalizat, am decis că aplicația sa poarte un nume simbolic: SPAD. Acest nume însemnă Soft Personalizat de Administrare.
Ce administrăm deja? - Evenimente și task-uri, proiecte și decizii, contracte și oferte, cereri și comenzi, solicitări și cazuri, comapanii și contacte precum și câteva module custom.
Ce vom administra in viitor? - Alte module personalizate pe care clienții le vor solicita.
Aplicația rulează pe baze de date Oracle, XE sau Standard edition. Accesul pe internet cu ajutorul unui computer, laptop, tablete sau telefon mobil.
Principalele funcționalități pentru CRM - Customer Relationship Manager
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Demo/trial
Acest modul, pe lângă faptul că facilitează aprobarea unor solicitări ale participanților la un proiect, poate fi configurat să funcționeze și independent în mai multe variante.
Poate fi folosit pentru managementul documentelor înregistrate în firmă, permițând atașarea în baza de date a copiilor documentelor originale și catalogarea acestora utilizând mai multe criterii definite la implementare. În același timp poate îmbunătăți colaborarea între compartimente și utilizatori, prin lansarea de către cei implicați a unor propuneri, idei, care ulterior vor fi avizate de către factorii de decizie.
Deciziile sunt de două tipuri, cele propuse și cele deja luate (avizate). Ele sunt reprezentate grafic în pagina de start a aplicației, permițând astel o vizionare rapidă.
Managementul deciziilor :
Modulul permite înregistrarea, evidența și gestiunea contractelor, pe categorii definite de utilizatori. Există posibilitatea de atașare a documentelor emise electronic , însă și listarea din aplicație în baza unor modele puse la dispoziție de către firma client. Acțiunile înregistrate în calendarul de evenimente se pot lega de contracte, astfel încât să se genereze rapoarte specifice utile mai ales în cazul prestării de servicii.
In concluzie:
Modulul conține atât solicitările create de clienți direct din meniu, cât și cele înregistrate de proprii utilizatori, prin apăsarea butonului primire solicitare.
Managementul solicitarilor:
Comenzile sunt cereri/oferte confirmate. Pastrează același număr cu documentul de proveniență. Practic, este același document caracterizat de altă stare.
Ofertele pot fi rezultat al solicitărilor sau introduse direct în aplicație.
Desigur pot fi inserate direct de către clienți și atunci poartă denumirea de cereri. Practic este o dublă funcționalitate. Atunci când clienții știu ce să comande plasează direct cereri în sistem, care pot fi analizate, modificate și listate ca oferte.
Administrarea aplicației poate fi facută de câtre utilizatorii cârora li se acordă aceste drepturi. Elementele gestionate astfel sunt:
Administrarea modulelor aplicației:
Managementul documentelor specifice :
Aplicația include module de achiziții, vânzări, stocuri.Facturi:
BC/DC:
La creare antedocument este obligatorie selectarea Gestiunii expeditoare (din care se înregistrează consumul/ieșirea), precum și partenerul, comanda și oferta la care se leagă documentul de consum/iesire. Se pot selecta doar comenzi și oferte care au stare Aprobat. Nu se pot înregistra consumuri pe comenzi neaprobate sau finalizate.
Intrari produse:
Transfer produse:
Probabil că pare ciudată cumularea în același grafic sau raport, un buget de venituri și cheltuieli și un cash flow. Ei bine în SPAD se poate.
Astfel un manager poate să compare ce costuri sau venituri a bugetat, ce a realizat organizația, dar și cât s-a plătit/încasat în urma activității, făcând o comparație la nivel de lună, sau ani/an. Pentru cei nostalgici, se pot face analize comparative și la nivel de cincinal.
Modulul asigură managementul activităților, al evenimentelor și task-urilor:
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația SPAD completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!