Mulți furnizori de servicii de automatizare robotică sunt „vendors agnostics”, ceea ce înseamnă că vor reprezenta o serie de furnizori de software RPA și soluțiile lor respective. La Process Lab am ales o cale diferită, lucrând îndeaproape cu un furnizor de RPA, UiPath.
Beneficii:
introducerea rapidă şi exactă a facturilor în gestiune
reducerea semnificativă a timpului necesar pentru procesele de recepţie, aprovizionare
Funcţionalităţi cheie:
Posibilitate încărcare – lansare citire pentru facturi multiple: fişiere sursă sau facturi scanate (scanate, nu poze)
Posibilitatea de a citi facturi de la orice furnizor, inclusiv furnizori noi
Interfaţă intuitivă pentru validarea informaţiilor extrase (marcaje, culori, etc)
Inteligenţă artificială: robotul învaţă după fiecare citire / validare
Introducerea facturilor poziţie de poziţie în sistemul de gestiune al Beneficiarului (compatibil cu ORICE sistem ERP / contabilitate)
Beneficii:
o imagine de ansamblu despre piaţa produselor
informaţii cheie pentru o politică de preţ corectă, şi care se raportează dinamic la modificările pieţei
Funcţionalităţi cheie:
Monitorizarea preţurilor pe 4 magazine online
Lista produselor de monitorizat:
Definit dinamic (adăugare, modificare) de client
Rezultat: tabel (online sau offline) cu preţuri
Istoric cu fiecare rulare a robotului
Evidenţiere preţuri în scădere / creştere
Grafice pentru variaţiile de preţuri
Marcarea produselor: negăsite, neidentificabile, în promoţie
Beneficii:
Toate emailurile adunate într-un singur lor: pe fişa clientului din ERP / CRM
Funcţionalităţi cheie:
Încărcarea corespondenţei email în ERP / CRM
Două variante:
Doar emailurile trimise către robot se procesează (CC / BCC)
Se vor procese toate emailurile ale clienţilor (definire @domenii clienţi)
Rezultat:
Emailurile primite / trimise se vor procesa, se va identifica clientul şi colegul vizat
Emailurile se vor încărca în locul indicat de client
Ataşamentele se pot uploda în ERP / CRM, sau se pot salva pe server
eficii:
Colectare, vizualizare şi filtrare informaţii şi KPI (indicatori cheie) clienţi, pe o interfaţă grafică interactivă, integrabilă în CRM / ERP / website.
Funcţionalităţi cheie:
Colectare 3 indicatori cheie despre clienţii Beneficiarului, din baze de date Beneficiar (max. 2 surse, de ex: CRM + ERP), pe o perioadă de max 4 ani de zile. La alegere Beneficiar, de exemplu:
Cifra de afaceri (rulaj) client
Număr oferte emise
Număr oferte acceptate (contracte)
Colectare situaţii financiare despre clienţii Beneficiarului(4 ani):
Cifra de afaceri / Profit net / Nr. mediu de angajaţi / Cheltuieli totale
Vizualizare informaţii culese pe interfaţa grafică: diagrame şi grafici alese de Beneficiar, de exemplu:
Evoluţie cifra de afaceri client vs. Rulaj cu Beneficiar
Evoluţie număr oferte acceptate
Avertizări / notificări
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Process Lab Implementare soluții software completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!