Dezvoltat cu tehnologia „net”, sistemul PTM reprezintă soluţia ideală pentru automatizarea proceselor de gestiune a prezenţelor când este integrat cu terminalele Zucchetti Axess, fiind şi o soluţie de gestiune precisă a orelor lucrate de angajaţi.
Datorită parametrilor săi de configurare, sistemul PTM de gestiune a prezenţelor reprezintă soluţia care satisface nevoile instituţiilor complexe de orice dimensiune, precum instituţiile bancare, spitalele, instituţiile de stat sau municipale, care numară în cadrul lor mii de angajaţi.
Acestea sunt principalele caracteristici și functțonalități ale PTM - People Time Management:
Principalele funcționalități pentru Resurse Umane - HR
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația PEOPLE TIME MANAGEMENT completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!