PEOPLE TIME MANAGEMENT

Despre PEOPLE TIME MANAGEMENT

Dezvoltat cu tehnologia „net”, sistemul PTM reprezintă soluţia ideală pentru automatizarea proceselor de gestiune a prezenţelor când este integrat cu terminalele Zucchetti Axess, fiind şi o soluţie de gestiune precisă a orelor lucrate de angajaţi. 

Datorită parametrilor săi de configurare, sistemul PTM de gestiune a prezenţelor reprezintă soluţia care satisface nevoile instituţiilor complexe de orice dimensiune, precum instituţiile bancare, spitalele, instituţiile de stat sau municipale, care numară în cadrul lor mii de angajaţi. 


Acestea sunt principalele caracteristici și functțonalități ale PTM - People Time Management:

  • înregistrează pontările de intrare şi ieşire pentru fiecare angajat
  • semnalează abaterile de la modelele de comportament predefinit
  • permite responsabililor să vadă şi să gestioneze datele privind prezenţele şi absenţele personalului
  • facilitează gestiunea datelor şi extragerea acestora în scopuri statistice
  • generează foi de pontaj pentru sistemele de salarizare
  • generează rapoarte predefinite şi personalizate conform reglementărilor şi normelor din domeniul muncii
  • gestionează orice tip de program de lucru conform cerinţelor din contractul de munca
  • uşor de instalat, de utilizat şi de configurat 
  • poate gestiona orice tip de program de lucru, recunoaşte automat programul fiecărui angajat corelându-l cu pontările de intrare şi ieşire ale acestuia
  • rapoartele pot fi tipărite oricând, de orice utilizator autorizat şi pentru orice departament
  • aplicatia poate fi administrată în mai multe limbi
  • fiecărui angajat i se pot atribui ore de lucru fixe sau flexibile
  • toate datele sunt disponibile la orice ora pentru generarea rapoartelor
  • permite importul/exportul de date din sistemele terte
  • arhivele pot fi stocate într-un director în reţea
  • datele care nu sunt folosite în mod frecvent pot fi stocate cronologic într-un fisier special
  • permite accesul mai multor utilizatori