Despre Mingle

Echipele de HR pot folosi aplicația noastră pentru a organiza joburile, candidații și rapoartele într-un singur loc, astfel:

1. Gestionează fluxul de aprobare a cererilor de job

Adu structură și claritate în primul pas al recrutării. Cu modulul nostru de Requisitions, centralizezi toate cererile de recrutare, te asiguri că primești toate informațiile importante de la început și urmărești ușor fiecare pas – de la solicitare până la aprobare


2. Publică joburile pe orice site dintr-un singur loc

Adu-ți joburile în fața a mii de candidați cu mai puțin efort. Ai un singur loc din care postezi anunțurile pe site-urile de joburi și în social media, actualizezi pagina de cariere sau încurajezi recomandările interne.

3. Strânge candidații din toate sursele într-o bază de date centralizată

Lucrează alături de colegii tăi pe o bază de date comună pentru a vă organiza feedbackul, a stabili interviuri și a evalua candidații.

4. Vezi rapoarte avansate în timp real, fără efort

Cu Mingle nu mai trebuie să calculezi formule complicate în Excel. Ai acces la rapoarte care se actualizează automat cu cele mai recente date.

Despre noi

Suntem un start-up românesc înființat în 2020, iar în prezent lucrăm cu peste 2.000 de profesioniști HR din România și din Europa pentru a le face mai plăcută experiența de recrutare.

Printre clienții noștri se numără:

CEC Bank, Generali, Sameday, Cargus, PPC, Flanco, Medicover, E.ON, Lensa, Farmaciile Dona, ZARA sau Omniasig.