Mago.net, software-ul de tip ERP dedicat companiilor mici și mijlocii, permite îmbunătățirea eficienței și a preciziei proceselor companiei, păstrând in același timp flexibilitatea necesară în ușurarea activității zilnice. Aplicația pune la dispoziție module precum: finanțe, datorii și creanțe, inventar, logistică, producție și planificare.
Iată care sunt principalele avantaje ale utilizării acestei soluții de tip ERP:
- este modulară - se poate decide activarea doar a domeniilor funcționale ce țin strict de activitatea companiei, evitând astfel costuri inutile/suplimentare
- este scalabilă - este adresată comerciantului unic, dar și companiei cu sute de angajați
- pune la dispoziție până la 39 de module
- este accesibilă în 10 limbi diferite
MAGO.Net în numere:
- 80.000 deutilizatori finali
- 20.000 companii ce aparțin a 60 de sectoare merceologice diferite
- 460 de parteneri în toată lumea
- 350 de parteneri în Italia
- peste 29 de ani de experiență în domeniul IT
Pentru a satisface nevoile și cerințele tuturor companiilor, MAGO.net vine în trei versiuni diferite:
- Professional Lite - creat în mod particular pentru companiile mici, pentru un management eficient a departamentului fiscal-contabil, depozit, ciclul de vânzări și achiziții
- Professional - perfect pentru administrarea tuturor operațiunilor începând cu oferta și până la planififi carea producției. Structurat pentru fifi rme mici și mijlocii care aparțin sectoarelor comercial, industrial sau servicii
- Enterprise - alegerea perfectă pentru companii cu 10 sau mai multe puncte de lucru, care operează atât în sectorul comercial cât și în cel productiv. Ediția Enterprise este “all inclusive”: toate modulele curente și viitoare ale Mago.net sunt incluse
- Modul financiar contabilitate
- Managementul stocurilor
- Managementul forței de vânzări
- Managementul achizițiilor
- Management producție
Financiar
- acest modul are incluse funcționalitățile de mijloace fixe, analiză și control sau cele destinate agenților de vânzări
- asigură funcțiile de contabilitate generală - înregistrări contabile, eșalonarea plăților, operații în valută, balanțe și rapoarte fiscale
- crează șabloane contabile personalizabile, pentru crearea ghidată a oricărei înregristrări în registrul contabil
- gestionează TVA-ul: documentele emise și primite, taxarea inversă, operații intra-EU, plafon TVA, pro-rată, TVA suspendat
- asigură gestiunea intrastat
- gestionează conturile de regularizare
- asigură analiza și reclasificarea balanțelor contabile, plățile și încasările cu rotunjiri, reduceri, diferențe curs valutar, plăți în avans pentru livrări ulterioare, ordine de plată, gestiunea facturilor, plăți restante, dispoziție de încasare, cât și funcția de gestiune factoring
- realizează analiza și eșalonarea plăților și fluxul de numerar
- trimite înștiințări de plată prin email
- asigură funcțiile de contabilitate previzională - administrarea simulărilor contabile și încrucișarea cu date contabile actuale, cu posibilitatea de a le transforma în înregistrări efective
- generează bilanțul multi-companie
- analizează și controlează managementul bugetului pe centre de cost, operațiuni și linii produs
- asigură generarea automată de spread; vizualizare standard a bilanțului pentru fi ecare element analitic
- pune la dispoziție mijloace fixe cu administrare fiscală
Vânzări - Achiziții
- generarea de document nou ca și copie a unui document existent
- asigură importul/exportul de articole, prețuri, reduceri și loturi din fișiere externe
- generarea contribuției CONAI și a declarațiilor taxelor de mediu
- crearea automată a înregistrărilor
- administrarea taxei WEEE (Waste Electric and Electronic Equipment)
- asigură gestiunea personalului de vânzări, manager teritoriu, comisioane pe bază de formule, stabilirea și facturarea comisioanelor în funcție de facturat, data validitate, facturi completate
- asigură inspecția calității: înregistrarea și rezultatele inspecției, analiza parametrilor și a rezultatelor
- generează statistici de vânzări și de achiziții
- ține evidența datelor de contact pentru potențiali furnizori, cotații client/furnizor
- oferă funcțiile de vânzări: nota de livrare, facturi, aviz de însoțire, factură storno, notă de credit, chitanțe fiscale
- asigură politica prețurilor: liste prețuri pe perioade, pe nivele de cantitate, pe client/articol, furnizor, preț fi nal, etc
- asigură gestiunea costurilor de expediere și ambalaj, și a cititoarelor de coduri-bară pentru introducerea documentelor
Inventar și Depozit
- asigură gestiuni fiscale multiple, administrare multidepozit, valorizare LIFO/FIFO anuală, ultimul/penultimul cost, standard, cantitativ valoric, global valoric, media ponderată, registru inventar multiplu
- posibilitatea schimbării unității de măsură pentru fiecare articol
- generează coduri de bare pentru vânzari și achiziții
- cataloghează categoriile merceologice, omogene, tip produs, categorii de comisioane pentru agenți
- asigură gestiunea producătorilor, categoriilor și subcategoriilor de produse
- ține evidența importului/exportului de articole, cantități, preț, reduceri și loturi, din fișiere externe pentru generarea de obiecte de inventar
- realizează analiză ABC
- pentru loturi se gestionează și trasabilitatea alimentară, iar pentru serii se generează automat codurile de serii
- sistemul WMS asigură definirea schemei inventar, locații cu coordonate structurate multi-nivel, pe zonă, navigație grafică a depozitului, definirea căii optime, strategii de stocare și prelevare marfă, identificarea automată a codurilor de bare structurate, definirea unităților de înmagazinare și ambalare, gestiunea greutății și a capacității
- asigură recepția și prelevarea mărfii și depozitarea sa (putaway), cât și pregătirea ei pentru expediere
- oferă control calitate la intrare
- reaprovizionarea zonelor de culegere este ghidată de analiza stocului și cerințele de la pre-livrare și producție
- gestiunarea terminalelor RF / WiFi cu software pe Windows Mobile/CE
Producție
- generează o listă de materiale multi-nivel și asigură gestiunea ciclului și a fazelor interne/externe
- asigură administrarea deșeurilor și a resturilor, cantitatea componentelor și ca procent, note tehnice, design management (cu registru istorie și indici de revizie), navigație grafică
- realizează integrarea cu modulul de gestiune a depozitului (Warehouse Management) - logistică
- este configurator al listei de materiale (generare automată a variantelor de produs)
- se crează calendarul companiei și/sau asociat pe centre de lucru
- asigură gestiunea subcontractării pasive
- asigură management “Make or Buy”, cel al producției cu metoda Kanban
- pune la dispoziție un panou de control pentru gestiunea centralizată a tuturor fazelor productive
- conturează comenzi deschise pentru gestiunea contractelor de furnizare și comenzi de producție cu Diagrama Gantt
- generează planificarea producției (MRP II + CRP)
Solicită un demo pentru MAGO.Net
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația MAGO.Net completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!