Despre Glomer H.R.

Pentru că procesul de recrutare şi selecţie de personal este un proces din ce în ce mai dificil şi responsabil, ale căror urmări pot fi negative activităţii unei firme, Gloomer HR vine în sprijinul agenţilor economici, indiferent de forma acestora, prin complexitatea sistemului de operare, dar mai ales prin uşurinţa utilizării şi administrării datelor şi informaţiilor, astfel încât compania dvs. să nu sufere perturbări majore datorită problemelor ce pot apărea.

Astfel, prin cele 8 module puse la dispoziţie, Gloomer HR devine cel mai complex şi eficient sistem de operare pentru departamentul de resurse umane, având în vedere că soft-ul este conceput cu ajutorul specialiştilor din domeniul IT, în colaborare cu specialişti din domeniul resurselor umane, mai exact, o companie de recrutare, selecţie, evaluare psihologică, mediere şi plasare de personal.

Gloomer HR este soluţia ideală ce utilizează atât baze de date complexe, o serie de raportări, proiecte ce oferă perspectiva pe termen lung, dar şi pregătirea pentru situaţiile problema apărute temporar (demisia în bloc, creşterea spectaculoasă a producţiei etc.).

Gestionarea informaţiilor şi utilizarea practică şi eficientă aduce optimizarea activităţii de recrutare şi selecţie a candidaţilor, cât şi cea de gestionare a angajaţilor, precum şi o organizare excelentă a persoanelor din departamentul de resurse umane.

Iată principalele caracteristici ale acestei soluții software pentru resurse umane:

  • toate operaţiunile efectuate în aplicatia software sunt în conformitate cu legislaţia în vigoare
  • realizarea de operaţii pe seturi de angajaţi: pontaje, indexaţii, bonusuri, prime, etc
  • interfaţa şi rapoartele pot fi şi în alte limbi străine precum: engleză, italiană
  • gestionarea unui număr mare de angajaţi grupaţi pe una sau mai multe firme
  • posibilitatea evaluării dinamicii personalului în companie
  • posibilitatea realizării sau modificării automate a contractelor individuale de muncă, actelor adiţionale sau diverselor adeverinţe de muncă