Syncap este o soluție de automatizare a comerțului electronic care transformă magazinele online (eShops) în afaceri extrem de automatizate, contribuind astfel la excelența operațională și a experienței clienților. Prin utilizarea Syncap, companiile cresc vânzările și productivitatea reducând în același timp costurile operaționale.
Descoperiți cât de ușor este să plasați și să vă gestionați produsele pe mai multe piețe, asigurând în același timp integrarea cu depozitele, transportatorii și sistemele de contabilitate. Cu Syncap, ai acces la o platformă online, intuitivă și simplă, all-in-one, pentru toate nevoile tale antreprenoriale.
Syncap nu este doar un simplu furnizor de servicii, ci un adevărat partener dedicat, care investește timp și resurse pentru a rezolva provocările celor implicați în e-Commerce.
Printre funcționalitățile cheie oferite de Syncap se numără:
Syncap oferă soluții complete pentru eficientizarea și automatizarea proceselor de eCommerce, ajutând afacerile să rămână competitive într-un mediu dinamic și plin de provocări.
Automatizarea devine esențială pentru a rezista pe piața de eCommerce și pentru a face față provocărilor zilnice!
Principalele funcționalități pentru eCommerce
White label
Sistem de operare
Demo/trial
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Furnizorii au obiceiul de a pune la dispoziția operatorilor catalogul de produse în diverse formate digitale (html, pdf, feed, Excel, api). Acest lucru îngreunează la maximum preluarea informațiilor în site-ul tău, făcând ca procesul să fie unul dificil. Syncap citește și preia automat informațiile din orice format de feed, indiferent de forma de autentificare (FTP, CSM, etc.), aducând un avantaj major din doar câteva click-uri.
Produsele magazinului tău pot fi listate acum în cât de multe platforme de vânzare online dorești! Dacă, până recent, acest proces era unul complicat, care necesita mult efort de introducere manuală a imaginilor și descrierilor în fiecare plaformă, acum poți realiza acest lucru sincronizat, dintr-un singur loc.
Sunt mulți ani de când competitivitatea în piața online este acerbă. Când vrei să ții gama de produse la un preț bun față de cerere, astfel încât să ai un avantaj în fața competiției, este util sa știi constant si care sunt costurile cu care produse similare sunt vândute în piață. Dar, cu cât ai mai multe produse, cu atât mai greu este să ții pasul cu verificarea. Ecap te poate ajuta și în această privință!
Visul multor antreprenori locali este să își extindă afacerea și în piețele externe. Iei în calcul acest aspect sau ai început deja acest proces? Dacă da, probabil știi că un factor care complică acest lucru este asigurarea traducerii în alte limbi a denumirilor produselor și descrierilor aferente. Pentru că am înțeles din timp cât de apăsătoare este această sarcină în zona de ecommerce, am integrat în Syncap o soluție de traducere automată a informațiilor de produs. Încă o bataie de cap în minus pentru a te sprijini să îți scalezi businessul fără griji!
Problemele cu care se confruntă cei mai multi antreprenori de ecommerce în privința managementului stocurilor țin de timpul investit în actualizarea stocurilor și de erorile umane intervenite pe parcurs. Syncap elimină introducerea manuală a datelor și automatizează procesul de actualizare a stocurilor în timp real, asigurând gestionarea acestora pe canalele de vânzare, importul automat de stocuri, gestiunea programului de contabilitate și actualizarea stocurilor prin feed-urile de la furnizor, cu acces direct în ERP.
Prin intermediul Syncap, facturile și documentele contabile sunt ușor de gestionat, chit că vorbim despre generarea sau introducerea lor. Nu mai ai nicio șansă să le pierzi pe email, iar orice membru al echipei contabile cu drept de acces în platformă poate să monitorizeze oricând, 24/7, care este statusul financiar-contabil. Importul borderoului de încasări sau al unei facturi se va traduce, pentru tine, în conversii rapide și câștiguri notabile.
Trimiterea comenzilor către depozitul furnizorului este acum mult simplificată prin simplul fapt că totul se întâmpla direct din platforma Syncap. Acest lucru se realizează automat, facilitând schimbul de informații între sistemele informatice implicate în tranzacție. La nivel operațional, timpul de procesare a unei comenzi este unul redus major, ceea ce scade costurile și crește productivitatea afacerii tale.
Trimiterea coletelor și generarea AWB-urilor se poate face acum direct din Syncap, indiferent câte firme de curierat partenere ai nevoie să incluzi în proces. În funcție de contractele semnate și de volumul negociat, poți urmări acum eficiența procesului direct din aplicație.
Pro:
Diversitate si specificitate a caracteristicilor automatizate de solutia Ecap
Integrari cu multe ERP-uri, in primul rand cele mai raspandite, cu platforme ecommerce, cu marketplace-uri, cu firme de curierat sau care ofera servicii integrate de logistica, servicii de fullfilment si dropshipping
Update si development continue prin echipa proprie de dezvoltatori
Super deschisi la dialog, adaptivi in gasirea solutiilor personalizate
Chiar iti propulseaza afacerea, dar nu numai: deschid orizonturi
Contra:
Practic, update-urile sunt zilnice si reprezinta solutii punctuale la cererea clientilor actuali sau prospecti. Am vazut ca se investeste continuu in dezvoltarea solutiei a.i. astazi Ecap depaseste oferta de feature-uri a concurentei pe multe segmente. Am identificat asta impreuna cu echipa Ecap, discutand comparativ caracteristicile de automatizare vs ale concurentei.
Nota
Ușurința în utilizare |
|
Funcționalități |
|
Suport tehnic |
|
Raport calitate / preț |
|
Scris de: C. C.
Marketing
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Syncap completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!