Este una dintre cele mai cunoscute soluții ERP pe plan local și, conform publicației CIO Applications Europe, este în top 10 soluții de tip ERP la nivel european. De altfel, este utilizată de top 500 companii din România din industrii precum financiar, retail & distribuție, producție, servicii, construcții, agricultură, energie și medical.
Charisma ERP optimizează procesele interne de business prin integrarea tuturor datelor și a fluxurilor de lucru în așa fel încât compania să crească avantajul competitiv pe piață. Ține cont de toate nevoile specifice unei companii, soluția software fiind flexibilă și ușor de implementat.
Ce asigură Charisma ERP:
Structură Charisma ERP
LEVEL 1. CORE - aplicaţii care susţin procese universale pentru orice companie, indiferent de industria în care activează. Soluția este formată din module distincte, perfect integrate între ele care au fost adaptate în timp proceselor critice din diverse verticale de business:
LEVEL 2. INDUSTRY SPECIFIC - module adiţionale Charisma ERP, pe tip de industrie, care adaptează nucleul şi întreaga soluţie Charisma ERP la specificul de business al organizaţiei, indiferent de dimensiune sau complexitatea ei:
LEVEL 3. EXTENDED – integrări native cu toate soluţiile din cadrul Charisma Business Suite, formând cea mai puternică suită de aplicaţii de afaceri adaptată legislaţiei şi nevoilor pieţei româneşti:
Principalele funcționalități pentru ERP - Enterprise resource planning
Demo/trial
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Charisma ERP optimizează procesele interne de business prin integrarea tuturor datelor și a fluxurilor de lucru în așa fel încât compania să crească avantajul competitiv pe piață. Ține cont de toate nevoile specifice unei companii, soluția software fiind flexibilă și ușor de implementat.
Modulul Contabilitate colectează datele din toate module operaţionale ale sistemului Charisma ERP şi le integrează într-o formă contabilă. Indiferent de structura, dimensiunea, cadrul internaţional, limba, moneda sau planul de conturi ale companiei, modulul are capacitatea de a furniza centralizat date financiar-contabile, informaţii esenţiale despre poziţia economică a companiei, despre rezultatele şi evoluţia performanţei financiare în timp.
Beneficii:
Modulul Financiar gestionează fluxurile de bani (in and out) prezente şi viitoare din cadrul companiei, pe ansamblul ei sau pe subunităţi, permiţând eficientizarea operaţiunilor viitoare. Include toate tipurile de operaţiuni legate de încasări şi plăti, indiferent de natura lor sau de tipul de partener.
Beneficii:
Modulul Vânzări este o componentă obligatorie a sistemului integrat Charisma ERP, special proiectată pentru asigurarea unei gestionări corecte şi eficiente a activităţiilor de vânzare specifice fiecărui sector de activitate. Modulul automatizează şi centralizează cererile de ofertă, ofertele, comenzile, facturile, avizele, campaniile de discount-uri sau promoţii, tipurile de clienţi, zonele de vânzare sau zonele de livrare.
Beneficii:
Modulul Achiziţii acoperă toate funcţionalităţile de bază ale unui sistem informatic integrat destinat automatizării şi optimizării proceselor de aprovizionare şi achiziţie, de la cererea de achiziţionare a unui articol şi până la intrarea în gestiune a articolelor achiziţionate.
Beneficii:
Modulul Imobilizări are rolul de a asigura urmărirea permanentă, corectă şi eficientă a imobilizărilor corporale (mijloace fixe şi obiecte de inventar) şi a celor necorporale amortizabile (programe de calculator, licenţe, brevete, mărci), oferind o imagine unitară asupra imobilizărilor deţinute de companie, dar şi a alocărilor, cantităţilor, locaţiilor, întreţinerii sau deprecierii acestora.
Beneficii:
Modulul Gestiune Stocuri asigură monitorizarea şi administrarea eficientă a stocurilor şi a obiectelor de inventar. Modulul este perfect adaptabil specificului oricărei companii, indifferent de dimensiune, complexitate sau sector de activitate.
Beneficii:
Modulul permite definirea, planificarea şi controlul consolidat al bugetelor, pe perioade distincte de timp, în organizaţii de orice dimensiune sau complexitate, indiferent de industria în care activează. Eficientizează activitatea financiară, prin identificarea oportunităţilor de salvare a banilor pentru cheltuieli cunoscute sau necunoscute din viitor.
Beneficii:
Modulul Cash Flow este suportul necesar în controlul fluxului de intrări şi ieşiri de numerar în cadrul organizaţiei dumneavoastră. Obiectivul acestui modul este de a informa corect şi rapid managementul companiei şi de a menţine un nivel optim al fluxului de bani.
Beneficii:
Chatbot-ul ERP al TotalSoft poate fi accesat prin Microsoft Teams și Skype și îți oferă acces rapid, de oriunde și oricând, la datele relevante de business.
Beneficii:
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Charisma ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!