Un ansamblu de soluţii şi arhitecturi informatice destinate aplicaţiilor din cele mai diverse domenii, cu timp de implementare minim şi particularizare maximă pe specificul activităţii dumneavoastră.
Cantemir este bazat atât pe cele mai noi soluţii IT existente la nivel mondial, algoritmi şi tehnologii noi, pe surse publice de încredere, validate în practică, controlabile şi auditabile, pe infrastructuri îndelung testate şi verificate în aplicaţii disponibile 24/7 cu importanţă naţională cât şi pe acele soluţii clasice certificate de lumea IT.
Caracteristici principale ale sistemului
- Scalabilitate
- de la aplicaţii simple, destinate celor mai mici firme şi unui singur utilizator, până la aplicaţii cu sute de milioane de înregistrări, apelabile simultan de mii sau zeci de mii de utilizatori fără degradare de performanţe.
- Opţiuni multiple de stocare a datelor
- flexibilitate deosebită în alegerea soluţiei de stocare a datelor în funcţie de volumul şi importanţa acestora precum şi modul de utilizare, în baze de date relaţionale clasice sau NoSQL, pe servere locale sau în cloud.
- Interfeţe utilizator simple şi eficiente
- orientate pentru o cât mai simplă şi eficientă utilizare, programele pot fi accesate în diferite moduri, în funcţie de specificul activităţii, folosind cele mai utilizate interfeţe cu care omul modern este familiarizat: browser web, dispozitive mobile, tablete sau telefoane.
Soluţii multiple de stocare a datelor
✔stocare singulară pe un singur calculator (desktop/laptop)
✔stocare pe mai multe desktop-uri cu replicare bidirecţională
✔stocare pe server propriu în reţea internă (intranet)
✔stocare pe clustere de servere dedicate în reţeaua internă, cu redundanţă multiplă a datelor, distribuţie şi paralelism la accesare (cloud propriu)
✔stocare pe servere în cloud naţional
✔stocare pe servere în cloud internaţional (Google)
Diferite moduri de acces la aplicaţie şi la date
✔mono-user, standalone
✔utilizare partajată pentru grupuri mici de utilizatori
✔on-line via Intranet propriu pentru companii mai mari
✔on-line via Internet pe servere private sau publice
✔on-line cu backup off-line pentru avarie şi maximă disponibilitate
✔aplicaţii pe tablete sau telefoane cu acces la baze de date în cloud
Cu Cantemir au mai fost implementate soluţii diverse cum ar fi:
- sisteme flexibile de gestiune contabilă, evidenţe cabinete medicale
- aplicaţii de registratură a documentelor şi workflow-uri complexe
- sisteme de arhivare, evidenţă şi document management
- arhive electronice pentru documentele de control din teren, rapoarte, coordonate, imagini, dosare pentru subvenţii
- sisteme de distribuţie de produse, ofertare de credite bancare
- sisteme electronice de vot şi registre unice pentru “cozi electronice”
Cantemir oferă echipelor de programatori şi analişti cele mai sigure instrumente pentru implementarea în CEL MAI SCURT TIMP POSIBIL a unor soluţii particulare,
adaptate necesităţilor clienţilor. Astfel, indiferent de aplicaţia de gestiune, urmărire sau evidenţă solicitată, beneficiarul are disponibile în câteva săptămâni un nucleu al viitoarei aplicaţii pe care poate începe culegerea datelor şi testarea şi care se dezvoltă în permanenţă în funcţie de propriile cerinţe, pentru adaptarea maximă la specificul activităţii lui.
Cantemir rezolvă nativ spețele generale ale contabilității: fișe, jurnale, declarații, balanțe, bilanțuri. Exportă liste în formate portabile și uzuale. Lucrează online cu datele de ANAF, MF și Registrul Comerțului (verifică TVA la încasare, VIES etc).
Modul în care o face însă îl ridică peste toate produsele existente în piața de profil. Libertatea de a defini noi speţe, acțiuni, tipuri de documente, ierarhii de centralizare, acumulatori(contori) de informaţie sau rapoarte este la îndemâna utilizatorului. Programele asigură conectori către baza de date (JSON, XML, CSV) pentru a se interfaţa cu orice alte aplicaţii sau folosi programe externe de interogare şi raportare.
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Ubuntu
- CentOS
- Prin browser
- Curs
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
Contabilitate online și offline cu sincronizare automată
Vei putea lucra online, așa cum ti-ai dorit. Grija pentru date o are Cantemir. El oferă stocare și replicare, dar și toate elementele de siguranță necesare pentru ca tu să uiți de problemele cu care te-ai confruntat până acum. Nu e nevoie să lucrezi într-un singur loc. O poți face de oriunde în lume. Nu-ți trebuie nimic instalat pe local!Nimic nu te leagă de birou.
Viteză maximă de culegere a datelor
Machetele, controalele și ecranele de cules informații sunt extrem de intuitive. Ele oferă posibilitatea introducerii rapide a oricărui tip de document sau operațiune, fără a fi nevoie de vreo contare suplimentară. Totul se întâmplă într-un singur loc, fără să fie nevoie să schimbi ferestre. Nu există ceva mai rapid în piața de profil.
Evidențe extracontabile
Credem că nu odată ți-ai dorit să măsori și să să evidențiezi ceva extracontabil: consumuri de energie electrică, gaze naturale sau apă, la un loc de consum sau mai multe, numărul de litri consumați de autovehiculele tale, orele prestate de angajaţi pe diverse contracte sau și mai bine, cheltuielile ocazionate de anumite activități din proiectele tale. Mâine vei câștiga accesul la un fond european și vei avea nevoie să-ți urmărești cheltuielile așa cum le-ai bugetat, pe structura propusă chiar de tine.
Evidența datelor privind o listă de investiții, pe etape de lucru sau categorii de lucrări va putea fi obținută în mod natural în Cantemir.Orice evidență, în afara celei contabile, va putea fi ținută cu Cantemir, chiar dacă nu are la bază un document contabil. Vom putea ține astfel, de exemplu, și evidența cazurilor pe care un avocat le are în portofoliu și cum au fost ele soluționate.
Arhive din modele de documente pretipărite, cu antetul tău
Modelele pretipărite de documente standard sunt disponibile în aplicaţie sau pot fi oricând definite cu un simplu editor de texte şi adăugate bibliotecii existente. Ele vor fi personalizate cu antetul firmei tale, după completare ele sunt arhivate şi pot fi oricând căutate “a la Google”, după orice câmp sau informaţie introdusă.
Notificări pe email sau telefon
Probabil că ești stresat de multe dintre rapoartele pe care administratorii firmei ți le cer la intervale regulate sau chiar zilnic. Ești nevoit să extragi date din aplicații și să le aranjezi așa cum îi place șefului. Ai scăpat! Definești raportul și orarul de trimitere și totul se va automatiza.
Modul de interogare pentru controlul intern sau analiză și sinteze
Pentru societățile unde nevoia o cere, cu corp de control intern, aveți posibilitatea extragerii din baza de date a perioadei de interes, cu toate înregistrările aferente, precum și cu rapoartele de sinteză și declarațiile respective.
Mecanism de consolidare automată a datelor, în cazul organizațiilor cu subunități sau dispersie teritorială
Puteți consolida acum automat activitățile din cadrul grupului.Toate rapoartele de sinteză se pot obține și centralizat.
Interfațare cu alte produse financiar-contabile
Cantemir se poate conecta pentru nomenclatoare, solduri inițiale sau alte tipuri de evidențe interne, în afara tranzacțiilor, cu orice altă aplicaţie care poate exporta date în formatele clasice, CSV, XLS.
Solicită un demo pentru Cantemir
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Cantemir completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!