Studiu de caz: Cum a reușit o companie IT listată pe Softlead să obțină într-un an contracte de 16 ori mai mari decât valoarea abonamentului în platformă?

13 mar. 2024 13 mar. 2024

Care sunt elementele care pot genera mai multe lead-uri pentru companiile IT listate în platforma Softlead.ro?

Studiu de caz: Cum a reușit o companie IT listată pe Softlead să obțină într-un an contracte de 16 ori mai mari decât valoarea abonamentului în platformă?

Anul trecut, în platforma Softlead, au fost generate cereri de ofertă pentru implementări software cu o valoare cumulată de peste 14.3 milioane de euro, cel mai mare buget alocat achiziției software fiind de 230.000 de euro. Aplicația software vizată a fost o soluție de management al documentelor. Dinamica din platformă, dar și creșterea interesului companiilor-beneficiar pentru utilizarea Softlead Digital DNA (singurul instrument care indică 100% automatizat gradul de digitalizare și oferă recomandări de soluții și de furnizori IT) a însemnat volume mai mari de lead-uri pentru multe dintre companiile listate în secțiunea de marketplace.

Astfel, numărul lead-urilor calificate a crescut cu 22% în 2023 comparativ cu anul anterior, iar companiile software care au ales să folosească platforma a fost, de asemenea, mult mai mare (creștere cu 19%).

Care sunt elementele care pot genera mai multe lead-uri pentru companiile IT listate în platforma Softlead.ro?

Pornind de la statisticile uneia dintre companiile active în platforma Softlead, iată cum aceasta a reușit ca în 12 luni să beneficieze de contracte semnate folosind la maxim beneficiile oferite de marketplace.

Informații despre activitatea companiei IT în platforma Softlead:

  • Tip aplicații promovate prin Softlead: ERP
  • Abonamentul pentru care a optat pe Softlead: Full Leads Access (cu o valoare de 3.000 Euro/an)
  • Activități efectuate de compania IT în decursul unui an:
    • 4 articole/studii de caz proprii promovate în platformă
    • 1 comunicat de presă ce a anunțat noi funcționalități lansate, utile pentru una dintre industriile-cheie vizate
    • 1 interviu dedicat, ce a pus în valoare funcționalitățile soluției software, costurile minime pe care ar trebui să le plătească un potențial client, diferențiatori oferiți comparativ cu alte soluții similare
    • 2 inserturi în Newsletter-ul Softlead (pe baza de date de peste 10.000 de companii buyer)
  • Număr lead-uri primite în 12 luni: 128
  • Număr lead-uri deblocate în 12 luni: 29
  • Valoarea cumulată a contractelor (semnate) pe 3 ani: 48.000 Euro (*important: având în vedere faptul că durata medie a semnării unui contract pentru implementări de soluții software de tip enterprise este de 4-6 luni și că ultimele lead-uri din anul 2023 au fost deblocate în ultimul trimestru, este foarte posibil ca suma totală a contractelor pe întregul an 2023 să fie mult mai mare, poate chiar dublă față de raportările pe care le avem de la client până în acest moment).

 

Ce a ajuta compania să semneze un număr important de contracte prin Softlead?

  • Utililizarea la maxim a platformei (actualizări ale profilului aplicației, completarea profilului de Buyer Persona pentru a primi doar acele lead-uri care sunt de interes, publicarea materialelor cu rol educativ – articole, studii de caz, comunicate de presă)
  • Tipul aplicației. Soluțiile software de tip ERP se află în top 5 cele mai solicitate aplicații prin platforma Softlead, ceea ce crește semnificativ șansele de a genera lead-uri.
  • Capacitatea de a contura un profil clar de client (Buyer Persona) definit prin: industrii-cheie vizate, mărimea companiei (număr de angajați, cifră de afaceri), mărimea proiectului (definită fie prin număr de utilizatori/licențe, fie prin valoarea implementării/buget alocat)
  • Deblocarea în maxim 24 de ore a unui lead calificat primit pentru a se asigura că poate contacta rapid prospectul și poate programa un demo cu acesta
  • Stabilirea unei relații de comunicare constantă cu Account-ul Softlead dedicat
  • Feedback completat în platformă pentru lead-urile care nu au fost deblocate
  • Acțiunile de vânzări și de marketing efectuate de compania IT în paralel cu cele desfășurate de Softlead.

Este foarte important ca orice companie software care folosește Softlead să înțeleagă faptul că platforma este un canal complementar de lead generation și că orice acțiune de vânzări sau de marketing efectuată în paralel poate crește în mod semnificativ șansele de semnare a unui contract.

Ai deja un cont pe Softlead și vrei să generezi mai multe lead-uri? Află cum poți beneficia de mai multă expunere și de un pipeline consistent de cereri de ofertă - [email protected] 

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!