TCN este un furnizor de top de soluții cloud pentru contact center, cu o experiență de peste 20 de ani în industrie și peste 1500 de clienți la nivel global. Fondată în 1999, compania s-a specializat inițial în piața financiara, extinzându-și ulterior expertiza în multiple industrii, inclusiv in zona de healthcare.
Cu sedii în SUA, Canada, UE, UK, Australia și India, TCN operează centre de date la nivel mondial, utilizând infrastructura Google Cloud.
TCN se distinge prin angajamentul său față de inovație, cu o strategie axată pe tehnologie și nevoile pieței. Compania investește constant în cercetare și dezvoltare, integrând cele mai noi tehnologii în domeniul automatizării, inteligenței artificiale și analizei datelor.
Soluția principală, TCN Operator, este o platformă unificată de software pentru contact center care integrează toate funcțiile critice într-o singură soluție cloud. Aceasta oferă comunicații omnichannel, workforce management, conformitate, analiză și raportare.
Beneficii cheie:
TCN oferă un model de tarifare flexibil bazat pe principiul "pay-per-use”, care vă oferă multiple avantaje:
Prețul mediu pe oră
0 - 0 €/h
Număr de specialiști
200 specialiști
Număr de proiecte
1500 proiecte
Ani de experiență
25 ani
TCN este un furnizor de aplicații software pentru call-centere, care oferă mii de companii de comunicare cu clienții, îmbunătățind în același timp eficiența operațională. Sprijinind miliarde de interacțiuni în fiecare an, software-ul nostru este puternic, flexibil și scalabil pentru a răspunde nevoilor oricărei companii.
Sediu
Sector 1, Bucuresti, Romania
Oferă-i un calificativ acestei companii, în funcție de interacțiunea avută cu serviciile oferite de aceasta.