Despre serviciu

Soluții CRM cloud-based care să contribuie la o implementare de succes. De ce Linksoft este unul dintre partenerii pe care te poți baza în astfel de situații?

Evaluarea strategiei cloud: Efectuăm o examinare amănunțită a infrastructurii IT a clienților, în așa fel încât să dezvoltăm o stategie cloud care să fie aliniate cu obiectivele lor

Migrare de date: Pregătim și dezvoltăm un plan de migrare detaliat care să contureze pașii, orarul și resursele de care ai nevoie să faci tranziția de la datele CRM și aplicații la cloud.

Migrare aplicație: Asistăm în migrarea aplicațiilor CRM on-premise către Dynamics 365 cloud-based, asigurându-ne de compatibilitatea și performanța optimală a migrării.

Monitorizare și optimizare de performanță: Implementăm strategii de monitorizare și optimizare de peformanță, care să garanteze că sistemul CRm cloud-based operează la cote ridicate.

Susținere contantă: Suntem întotdeauna receptivi la nevoile clienților și oferim susținere neîntreruptă pentru orice problemă, updateuri sau îmbunătățiri pe care clientul le întâmpină după migrare.

 

Prețul mediu pe oră

Prețul mediu pe oră

70 - 150 €/h

Număr de specialiști

Număr de specialiști

125 specialiști

Număr de proiecte

Număr de proiecte

50 proiecte

Ani de experiență

Ani de experiență

8 ani

Despre LINKSOFT BSD

LINKSOFT BSD este unul dintre cei mai importanți parteneri Microsoft Dynamics, remarcându-se prin implicarea excepțională și a nivelului ridicat de competență, verificat prin certificările obținute, cât și premiile câștigate. 

Recunoștința față de reușitele noastre, abordarea centrată pe clienți și încrederea pe care le oferim clienților au fost răsplătite prin premiul de ”Best Business Application Partner”. Mai mult, suntem singurii partneri Microsoft recunoscuți la nivel local pentru Solutions Partner for Business Applications, ceea ce atestă capacitatea noastră de a satisface orice client, care necesită un CRM pentru compania sa. 

Echipa noastră este temelia pe baza căreia ne construim succesul! Dispunem de o echipă variată, peste 50 de specialiști, care dețin mai mult de un deceniu de experiență în implementările de soluții CRM. Serviciile și expertiza noastră conduc proiectele spre o finalizare concretă, practicabilă și viabilă. 

Echipați cu o echipă competentă, ne-am dezvoltat în timp, motiv pentru care portofoliul nostru s-a extins cuprinzând companii atât din România cât și din restul Europei, America latină sau Asia: E.ON, Raiffeisen Leasing, Hugoboss, Agricover, Orange, Wavin, Azelis USA,  Mercedez-Benz, Vestolit, iar lista continuă.

 

Număr de angajați

Număr de angajați

21-50

Cifra de afaceri

Cifra de afaceri

peste 5M €

Sediu

Sediu

Romania