Elevii de la școlile speciale pentru deficienți de auz vor învăța fizică și chimie folosind tehnologia 3D, Augmented Reality și Virtual Reality. Conținutul a fost dezvoltat de SIVECO România, în cadrul proiectului...
Când accesul la informație este mijlocit de tehnologie de la vârste tinere, sistemul educațional nu poate decât să țină pasul cu inovația
SIVECO Belgia, filiala din Bruxelles a SIVECO România S.A., anunță lansarea pe piață a Wand.education™.
În perioada 29 iunie - 1 iulie 2016, se desfășoară la Sinaia Conferința Națională Inspiring Science Education, proiect în care SIVECO România este partener și coordonator naţional
Agenția interactivă Reea, prin portalul www.educatie.inmures.ro, lansează un nou proiect educațional dedicat elevilor claselor a VII-a. Tinerii care doresc să aprofundeze cunoştinţele acumulate în clasă au la dispoziție conținuturi...
Piața globală de software educațional va ajunge la 70.62 miliarde de dolari până în 2020 potrivit unui studiu realizat la nivel global, 8,1% rată globală (Compound Annual Growth Rate).
SIVECO a lansat la GESS Dubai o aplicație ce promite schimbarea modului în care profesorii folosesc resursele digitale la clasă