Zitec și Innoship lansează un modul destinat platformei Magento, care permite magazinelor online integrarea cu multiple soluții de livrare rapidă

15 Sep 2020

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, anunță dezvoltarea unui modul destinat platformei de e-commerce Magento 2 pentru Innoship, soluție de tip SaaS (Software as a Service) care permite business-urilor din retail și e-commerce să administreze eficient propriile contracte de curierat și multiplele opțiuni de livrare. Lansarea modulului va permite magazinelor online care utilizează Magento 2 o integrare facilă cu platforma Innoship și o adopție rapidă a serviciilor companiei.

Zitec și Innoship lansează un modul destinat platformei Magento, care permite magazinelor online integrarea cu multiple soluții de livrare rapidă

Platforma Innoship este un agregator de opțiuni multiple de livrare rapidă destinat companiilor de retail și e-commerce, care facilitează accesul comercianților de toate dimensiunile la o soluție de gestiune optimă a livrărilor ce era disponibilă până acum doar pentru marile platforme de comerț electronic. Algoritmii de machine-learning folosiți de Innoship analizează performanța diferitelor opțiuni de livrare din întreaga arie geografică relevantă și punctele de livrare ale unui retailer pentru a aloca comenzile de livrare pe baza unor criterii personalizate.

Astfel, magazinele își pot administra eficient propriile contracte de curierat, oferind clienților multiple opțiuni de livrare rapidă și servicii de transport de mai bună calitate, reducând substanțial costurile cu acest serviciu. Potrivit companiei, retailerii care adoptă soluția Innoship își reduc costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25%, în timp ce performanța de livrare crește cu până la 15% printr-o alocare dinamică a comenzilor.

Modulul Innoship pentru Magento 2, dezvoltat de echipa Zitec, aduce o serie de funcționalități utile pentru magazinele online dezvoltate pe platforma Magento 2, precum configurarea costului transportului pentru clienți, selectarea opțiunilor agreate cu firma de curierat în ceea ce privește asigurarea coletului, modul de rambursare sau posibilitatea de a verifica coletul de către destinatar. De asemenea, se pot genera direct din platformă unul sau mai multe AWB-uri pentru fiecare transport, și se poate obține foarte simplu link-ul de urmărire a coletelor atât de către comerciant, cât și de către client. Astfel, printr-o integrare simplă cu aplicația, retailerii care utilizează platforma Magento 2 pentru magazinul lor online au acces în prezent la peste 100 de servicii de livrare și operatori de transport local sau internațional și deschidere către piețele externe. În plus, comercianții beneficiază de analize în timp real ale procesului de livrare.

„Dezvoltarea de soluții inovative pentru industria de e-commerce este o prioritate pentru echipa noastră de specialiști Magento 2. Lansarea modulului Mangento 2 realizat pentru Innoship adresează concret o parte esențială a serviciilor unui magazin online, procesul de livrare, iar integrarea serviciilor oferite de platformă se desfășoară rapid și cu rezultate imediate. Mai mult, suntem bucuroși că prin colaborarea cu Innoship, un start-up local cu o dezvoltare accelerată și o rată de adopție extraordinară pe piață, avem ocazia de a promova expertiza și tehnologia românească la nivel internațional, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și cofondator Zitec.
 “Prin noul modul Innoship destinat platformei de e-commerce Magento 2, dezvoltat în parteneriat cu Zitec, răspundem cererii tot mai mari din partea companiilor de retail pentru beneficii imediate, atât în ceea ce privește creșterea satisfacției clienților, cât și pentru optimizarea costurilor de transport pentru curierat.
Experiența îndelungată în proiecte complexe de e-commerce, precum Magento 2, dar și în alte soluții similare, a reprezentat pentru noi un factor decisiv în alegerea Zitec ca partener strategic, atat pentru piața locală, cât și internațională“, a declarat Andrei Paul, CTO și cofondator Innoship.

 Începând cu luna octombrie 2019, Zitec a devenit partener Magento Business, platforma de e-commerce lider la nivel global. Zitec dezvoltă proiecte e-commerce utilizând Magento din 2012, iar de atunci specialiștii din cadrul echipei Zitec au obținut mai multe certificări precum Magento 2 Certified Professional Developer și Magento 2 Certified Associate Developer.

Zitec are o experiență de peste 17 ani în dezvoltarea de soluții dedicate magazinelor online pentru clienți din întreaga lume, livrând de-a lungul timpului mai mult de 650 de proiecte în peste 20 de țări de pe 4 continente. Printre clienții care au beneficiat de soluții Magento se numără: Porsche România, eMag, Flanco, iELM, Vector Watch, Altex, Urban Monkey, Prețuri pentru tine, Tech-Con, Love Crafts sau Zonia.

Lider pe piața IT & Digital Marketing din România, cu birouri în București și Brașov, Zitec este specializată în dezvoltarea de soluții de afaceri, servicii și produse tehnologice personalizate, aplicații mobile, blockchain, precum și servicii de digital marketing.

Zitec este una dintre puținele companii românesti certificată Google Cloud Premier Partner, Microsoft Application Development, Microsoft Gold Cloud Platform, Amazon AWS Technology Partner și furnizor al platformei de soluții eCommerce în cloud VTEX, precum și Adobe Solution Bronze Partner.

Cele 650+ de proiecte implementate în peste 20 de țări pentru clienți din domeniul turismului, sănătății, finanțelor, educației, lifestyle, distribuție sau comerț electronic atestă experiența Zitec în toate industriile, cu diferite modele de business, pe tehnologii și platforme variate. 

Servicii integrate: 

  • Audit și consultanță
  • Soluții software
  • Dezvoltare de aplicații mobile
  • Quality assurance
  • Soluții blockchain
  • DevOps
  • Securitate și protecția datelor
  • Digital marketing
  • UI/UX design
  • Soluții eCommerce 
  • Mentenanță Magento, WordPress, Symfony
  • Servicii Cloud
  • Consultanță în fonduri de inovare

Între clienții locali ai companiei se numără PayU, Sameday, Flanco, eMAG, Arctic, Paravion sau 7card.

Printre clienții internaționali putem număra ST.com, Pegasus Legal Funding, Roche, The Wine Society sau The Fundworks.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul