În următorii 3 ani, conform previziunilor Gartner, adopția obiceiurilor de consum și de achiziție va migra spre canalele online, 80% dintre procesele de vânzare-cumpărare fiind efectuate prin platforme digitale.
De asemenea, următorii 5 ani vor aduce o creștere exponențială a interacțiunilor dintre achizitori și vânzători, care va sparge tiparele și va aduce în prim plan noi strategii de vânzări.
33% dintre achizitori își doresc să beneficieze de liberalizarea procesului de vânzări
Maturizarea segmentului millenials și creșterea reprezentativității acestora în poziții-cheie din companii înseamnă și extinderea gradului de digitalizare, Cristina Gomez, Managing Vice President în cadrul Gartner. Cumpărătorii adoptă tot mai mult obiceiul informării și consumului online, așadar așteptările lor cresc în ceea ce privește accesul la produse și servicii disponibile în canalele digitale.
Conform unor date furnizate de Gartner, achizitorii petrec 17% din timpul lor întâlnind potențiali furnizori și solicitând informații de la aceștia în vederea luării unei decizii potrivite. Instalarea contextului pandemic a însemnat, însă, o adaptare și din această perspectivă, discuțiile fizice fiind înlocuite de videoconferințe și întâlniri online.
Cum pot fi crescute vânzările online?
- Diversificarea canalelor de vânzare online
- Regândirea strategiilor de vânzări
- Prioritizarea experienței de vânzare, ca strategie extrem de valoroasă în atragerea volumelor importante de cumpărători.
Ai nevoie de o aplicație software potrivită companiei tale? Completează formularul de contact de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected].