Gartner: 80% dintre interacțiunile B2B dintre furnizori și achizitori se vor face prin canale digitale

16 septembrie 2020

Previziunile Gartner referitoare la apetitul de digitalizare

Gartner: 80% dintre interacțiunile B2B dintre furnizori și achizitori se vor face prin canale digitale

În următorii 3 ani, conform previziunilor Gartner, adopția obiceiurilor de consum și de achiziție va migra spre canalele online, 80% dintre procesele de vânzare-cumpărare fiind efectuate prin platforme digitale.

De asemenea, următorii 5 ani vor aduce o creștere exponențială a interacțiunilor dintre achizitori și vânzători, care va sparge tiparele și va aduce în prim plan noi strategii de vânzări.

33% dintre achizitori își doresc să beneficieze de liberalizarea procesului de vânzări

Maturizarea segmentului millenials și creșterea reprezentativității acestora în poziții-cheie din companii înseamnă și extinderea gradului de digitalizare, Cristina Gomez, Managing Vice President în cadrul Gartner. Cumpărătorii adoptă tot mai mult obiceiul informării și consumului online, așadar așteptările lor cresc în ceea ce privește accesul la produse și servicii disponibile în canalele digitale.

Conform unor date furnizate de Gartner, achizitorii petrec 17% din timpul lor întâlnind potențiali furnizori și solicitând informații de la aceștia în vederea luării unei decizii potrivite. Instalarea contextului pandemic a însemnat, însă, o adaptare și din această perspectivă, discuțiile fizice fiind înlocuite de videoconferințe și întâlniri online.

Cum pot fi crescute vânzările online?

  • Diversificarea canalelor de vânzare online
  • Regândirea strategiilor de vânzări
  • Prioritizarea experienței de vânzare, ca strategie extrem de valoroasă în atragerea volumelor importante de cumpărători.

Ai nevoie de o aplicație software potrivită companiei tale? Completează formularul de contact de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected].

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Kaspersky prezintă o soluție cloud creată pentru a contracara trișatul în domeniul eSports

Kaspersky a făcut primul pas în protejarea fair play-ului în domeniul eSports: compania a introdus o versiune beta a noii sale soluții Kaspersky Anti-Cheat pentru a ajuta organizatorii să combată trișorii. Cu această nouă ofertă cloud, Kaspersky detectează în timp real tentativele de a trișa și furnizează rapoarte automate clientului, care poate apoi să ia o decizie ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One HANA, tranzacţional şi analitic într-o singură platformă

Dacă aveţi în plan implementarea SAP Business One, trebuie să decideţi ce versiune a sistemului ERP alegeţi. În funcţie de tipul bazei de date, aveţi două opţiuni: SAP Business One pentru Microsoft SQL (baza de date relaţională standard) sau SAP Business One pentru SAP HANA (baza de date pe tehnologie in-memory computing). 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

De ce e nevoie de normarea industriei de robotică?

Era digitală înseamnă, printre multe altele, şi automatizarea extinsă a proceselor robotice (RPA). Tehnologia scuteşte oamenii de efectuarea unor ore nenumărate de sarcini repetitive şi secvenţiale, fără o mare valoare adăugată. Însă aceşti “boţi” care definesc automatizarea nu înseamnă şi scutirea de existenţa unor ameninţări de natură informatic...

Citește articolul arrow_forward