Südwolle Group lansează “Yarn World Tour”, o colecție digitală inovatoare de fire de lână, dezvoltată de Tremend

17 septembrie 2020

Tremend compania românească cu cea mai rapidă creștere în clasamentul Deloitte Technology Fast 500 EMEA a dezvoltat platforma digitală “Yarn World Tour” pentru Südwolle Group producător de fire din lână pură și amestecuri pentru țesături și tricotaje. Platforma digitală susține activitatea Grupului Südwolle în perioada pandemiei generată de COVID-19. 

Südwolle Group lansează “Yarn World Tour”, o colecție digitală inovatoare de fire de lână, dezvoltată de Tremend

Südwolle Group este recunoscut ca unul dintre cei mai mari producători de lână pură și de amestecuri de lână pentru țesăturile tricotate. Majoritatea articolelor de lână din lume au în compoziție cel puțin unul dintre firele produse de grupul Südwolle. Grupul este prezent în 13 țări, pe cinci continente și vinde 40% din producția sa în Europa. În România, este prezent la Șimleu Silvaniei, cu una dintre cele mai moderne filaturi de lână pieptănată. 

Platforma digitală „Yarn World Tour” vine în sprijinul companiilor din diverse industrii. Aceasta facilitează accesul clienților Südwolle Group la ultimele colecții de fire de lână, într-o perioadă în care evenimentele fizice și târgurile comerciale sunt anulate, ca urmare a restricțiilor de călătorie la sediile furnizorilor, din cauza pandemiei generată de COVID-19. 

Creată pentru a oferi o experiență emoțională de navigare, platforma online poartă profesioniștii din industria textilă din întreaga lume într-o călătorie digitală unică pe tot globul. Clienții descoperă cu această ocazie cele mai recente tendințe din industria textilă, precum și colecția de țesături și au posibilitatea să acceseze și să comande mostre.

”Anularea târgurilor fizice a însemnat o provocare pentru specialiștii Tremend. Aceștia ne-au înțeles nevoile și au venit în sprijinul nostru, astfel încât să ne îndeplinim obiectivele cu succes. Fără angajamentul lor nu am fi putut lansa colecția digitală la timp”, menționează Caroline Pohl, Digital Business Development Manager, Südwolle Group.

Tremend a livrat conceptul „Yarn World Tour” într-un timp record, sprijinind Südwolle Group în digitalizarea interacțiunilor cu clienții, astfel încât să treacă rapid de la participarea la târgurile fizice la cele virtuale, pentru a depăși mai ușor provocările acestei perioade.

Experiența echipei de ingineri software Tremend a fost esențială în dezvoltarea unei expoziții digitale inedite, prin crearea unui glob pământesc în format 3D care prezintă într-un mod inovator noile colecții de fire de lână ale Südwolle Group și oferă posibilitatea de comandare a mostrelor. Tremend este partener în procesul de transformare digitală a Südwolle Group din 2018, ajutând compania să-și păstreze avantajul competitiv prin inovarea tehnologică.

“Schimbările continue și evoluția imprevizibilă a lucrurilor reprezintă provocări pentru business-urile din orice industrie. Acționează, totodată, și ca un catalizator pentru digitalizare, permițând companiilor să depășească abordarea tradițională. Platforma digitală Yarn World Tour dezvoltată pentru Südwolle Group spune povestea de succes a unei companii care răspunde provocărilor într-un mod inovator, prin dezvoltarea capabilităților digitale. Ne bucurăm că le suntem alături în călătoria lor de transformare digitală, sprijinindu-i să identifice noi modalități de interacțiune cu clienții, în această perioadă fără precedent”, a precizat Florin Ionescu,  Presales Technical Architect, Tremend.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward