Südwolle Group lansează “Yarn World Tour”, o colecție digitală inovatoare de fire de lână, dezvoltată de Tremend

17 septembrie 2020

Tremend compania românească cu cea mai rapidă creștere în clasamentul Deloitte Technology Fast 500 EMEA a dezvoltat platforma digitală “Yarn World Tour” pentru Südwolle Group producător de fire din lână pură și amestecuri pentru țesături și tricotaje. Platforma digitală susține activitatea Grupului Südwolle în perioada pandemiei generată de COVID-19. 

Südwolle Group lansează “Yarn World Tour”, o colecție digitală inovatoare de fire de lână, dezvoltată de Tremend

Südwolle Group este recunoscut ca unul dintre cei mai mari producători de lână pură și de amestecuri de lână pentru țesăturile tricotate. Majoritatea articolelor de lână din lume au în compoziție cel puțin unul dintre firele produse de grupul Südwolle. Grupul este prezent în 13 țări, pe cinci continente și vinde 40% din producția sa în Europa. În România, este prezent la Șimleu Silvaniei, cu una dintre cele mai moderne filaturi de lână pieptănată. 

Platforma digitală „Yarn World Tour” vine în sprijinul companiilor din diverse industrii. Aceasta facilitează accesul clienților Südwolle Group la ultimele colecții de fire de lână, într-o perioadă în care evenimentele fizice și târgurile comerciale sunt anulate, ca urmare a restricțiilor de călătorie la sediile furnizorilor, din cauza pandemiei generată de COVID-19. 

Creată pentru a oferi o experiență emoțională de navigare, platforma online poartă profesioniștii din industria textilă din întreaga lume într-o călătorie digitală unică pe tot globul. Clienții descoperă cu această ocazie cele mai recente tendințe din industria textilă, precum și colecția de țesături și au posibilitatea să acceseze și să comande mostre.

”Anularea târgurilor fizice a însemnat o provocare pentru specialiștii Tremend. Aceștia ne-au înțeles nevoile și au venit în sprijinul nostru, astfel încât să ne îndeplinim obiectivele cu succes. Fără angajamentul lor nu am fi putut lansa colecția digitală la timp”, menționează Caroline Pohl, Digital Business Development Manager, Südwolle Group.

Tremend a livrat conceptul „Yarn World Tour” într-un timp record, sprijinind Südwolle Group în digitalizarea interacțiunilor cu clienții, astfel încât să treacă rapid de la participarea la târgurile fizice la cele virtuale, pentru a depăși mai ușor provocările acestei perioade.

Experiența echipei de ingineri software Tremend a fost esențială în dezvoltarea unei expoziții digitale inedite, prin crearea unui glob pământesc în format 3D care prezintă într-un mod inovator noile colecții de fire de lână ale Südwolle Group și oferă posibilitatea de comandare a mostrelor. Tremend este partener în procesul de transformare digitală a Südwolle Group din 2018, ajutând compania să-și păstreze avantajul competitiv prin inovarea tehnologică.

“Schimbările continue și evoluția imprevizibilă a lucrurilor reprezintă provocări pentru business-urile din orice industrie. Acționează, totodată, și ca un catalizator pentru digitalizare, permițând companiilor să depășească abordarea tradițională. Platforma digitală Yarn World Tour dezvoltată pentru Südwolle Group spune povestea de succes a unei companii care răspunde provocărilor într-un mod inovator, prin dezvoltarea capabilităților digitale. Ne bucurăm că le suntem alături în călătoria lor de transformare digitală, sprijinindu-i să identifice noi modalități de interacțiune cu clienții, în această perioadă fără precedent”, a precizat Florin Ionescu,  Presales Technical Architect, Tremend.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward