Aplicațiile destinate călătoriilor – creștere cu 30% în perioada verii față de sezonul anterior

19 septembrie 2020

Conform datelor publicate de App Annie, aplicațiile destinate rezervărilor de călătorii online au înregistrat în această vară o creștere cu doar 30% față de primul trimestru al anului. Creștrea este una extrem de timidă având în vedere comparația dintre cele două perioade.

Aplicațiile destinate călătoriilor – creștere cu 30% în perioada verii față de sezonul anterior

Google Maps, Booking.com și Airbnb au ocupat primele 3 locuri în clasamentul platformelor de informare și dedicate rezervărilor vacanțelor.

5 statistici-cheie despre turism și despre rezervările online:

  • Piața rezervărilor online era estimată la peste 817 miliarde de dolari în 2020. Va fi extrem de interesantă evaluarea înregistrată la finalul anului, în contextul pandemiei și al scăderilor masive ale industriei.
  • 70% dintre turiști își rezervă călătoriile de pe device-urile mobile (smartphone).
  • 72% dintre rezervările online, efectuate de pe smartphone-uri, au la bază căutări de oferte last minute în motoarele de căutare.
  • 3 milioane de rezervări online se fac anual, la nivel global.
  • 33% dintre turiști au apelat măcar o dată la asistenți virtuali pentru a finaliza o rezervare online sau pentru a solicita informații suplimentare cu privire la o rezervare.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward