Zitec devine partener tehnologic Startarium, comunitatea pentru antreprenori

13 aprilie 2021

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală, anunță parteneriatul cu Startarium în contextul extinderii infrastructurii digitale și a portofoliului de produse pe platformă.

Zitec devine partener tehnologic Startarium, comunitatea pentru antreprenori

Startarium este cea mai complexă platformă pentru antreprenori din România, ce oferă resurse pentru startup-uri pentru lansarea, dezvoltarea și susținerea acestora ca business-uri de succes. În cadrul platformei, antreprenorii au acces la cursuri, articole și video-uri educaționale, mentorat gratuit, oportunități de networking într-o comunitate de afaceri extinsă, dar și evenimente dedicate precum webinarii sau competiții.

Diversitatea serviciilor oferite de echipa Zitec a permis companiei să se implice atât în scalarea arhitecturii produsului, cât și în dezvoltarea de noi funcționalități privind gestionarea conținutului acesteia, dar și realizarea unui nou design pentru îmbunătățirea experienței utilizatorilor care accesează platforma. Printre noile funcționalități integrate se numără noi formate de învățare precum “Value Proposition Canvas” interactiv, cursuri ghidate pentru antreprenori, chestionare și teste online sau catalogul de profile de organizații, investitori, mentori și consultanți cu care se pot conecta.

În prezent, Startarium și Zitec lucrează pentru lansarea unor noi produse sau la optimizarea celor deja existente pe platformă, toate grupate într-un meniu simplu astfel încât să puncteze mai direct nevoile antreprenorilor, identificate în urma studiului desfășurat de Startarium: Învață / Practică / Găsește aliați / Obține finanțare. În urma noilor dezvoltări, majoritatea articolelor au fost deschise și utilizatorilor neautentificați, iar secțiunea "Contul Meu" a devenit "centrul de comandă" în care antreprenorul își poate gestiona toate noile instrumentele și cursurile ghidate cu care poate interacționa în platformă.

În plus, Zitec va contribui cu experiența membrilor echipei sale și în organizarea și susținerea de webinarii pentru antreprenorii care utilizează platforma. Până în prezent, specialiști din echipa Zitec au susținut deja webinarii tematice despre e-commerce, digital marketing sau metode de finanțare. Sunt în plan și materiale despre digitalizare iar expertiza Zitec va rămâne deschisă întregii comunități antreprenoriale Startarium.

„Ne bucurăm să fim partener al platformei Startarium, o platformă de succes și unică în România, iar împreună cu echipa Startarium să continuăm dezvoltarea și optimizarea instrumentelor atât de necesare antreprenorilor aflați la început de drum. Echipa Zitec s-a implicat activ atât în zona de dezvoltare a noilor funcționalități ale platformei, optimizate pentru diferite tipuri de conținut, dar și în crearea unor interfețe grafice mai ușor de folosit. Mai mult, vom împărtăși din experiența noastră către comunitatea de antreprenori prin webinarii tematice susținute de membrii echipei Zitec, sau chiar în cadrul programelor de mentorat unde mă voi implica personal în calitate de aliat al tinerilor antreprenori”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și Co-Fondator Zitec.
“Am început conversațiile cu Zitec lansându-le o provocare — cea de a reconstrui împreună produsul tehnic care să scaleze impactul Startarium la 100.000 de utilizatori educați profund. Un plan care a implicat extinderea arhitecturii în jurul a 4 noi piloni, dezvoltarea de la zero a noi formate de învățare și un refresh de UX care să servească ambiții ancorate în 5 ani de insight-uri, de la sute de antreprenori. Odată cu acest upgrade, produsul Startarium intră în etapa sa de maturitate și ne bucurăm să avem alături echipa Zitec nu doar ca simpli furnizori, ci ca aliați și parteneri pasionați. Faptul că ei înșiși sunt un exemplu de succes antreprenorial local și că au ales să ni se alăture în susținerea celor la început de drum, este doar unul dintre bonusuri.” Monica Alexandru, Product Manager, Programs & Entrepreneurial Growth Division Impact Hub Bucharest

15 ani de experiență în furnizarea soluțiilor software personalizate și a strategiilor de marketing digital Venituri de 5 mil. Euro în 2017 Locul 3 în Europa prin numărul de Ingineri certificați Zend 400 de proiecte dezvoltate în peste 15 țări, inclusiv SUA, Marea Britanie, Canada, Germania, Italia și Româ...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

Mirro este o soluție completă de performance management & HR, cu o interfață intuitivă și prietenoasă, ce poate fi accesată direct din browser și nu necesită instalare. In plus, avem cel mai rapid proces de onboarding si cel mai mic cost pe...

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward