Salim Sunderji numit CEO al grupului DocProcess

12 Apr 2021

DocProcess, lider în automatizarea proceselor de business în România, anunță numirea lui Salim Sunderji în funcția de director executiv (CEO) al grupului. Cu peste 20 de ani de experiență în diverse roluri de conducere, Salim Sunderji va fi responsabil de expansiunea DocProcess în Marea Britanie, Statele Unite, Orientul Mijlociu și India.

Salim Sunderji numit CEO al grupului DocProcess
În 2020, în ciuda declanșării pandemiei globale, am accelerat procesul de expansiune globală, prin inaugurarea unui nou birou comercial la Paris și am continuat să atragem clienți de renume la nivel internațional. Experiența remarcabilă a lui Salim precum și abilitățile sale de conducere ne vor sprijini în continuarea consolidării poziției DocProcess de lider global în automatizarea proceselor de afaceri. Împreună cu partenerii noștri de la Morphosis Capital, suntem încântați să-i urăm bun-venit lui Salim, cu care împărtășim aceeași viziune pentru DocProcess - să revoluționăm procesul de transformare digitală la nivel mondial", a declarat Liviu Apolozan, Președinte și VP Strategie, DocProcess.

Înainte de a se alătura DocProcess, Salim a deținut mai multe funcții de conducere în cadrul Thomson Reuters, fiind de-a lungul timpului Chief Product Officer, Chief Operating Officer & Chief Financial Officer al diviziei corporative, Managing Director of Knowledge Solutions Business și Chief Strategy Officer al diviziei de fiscalitate și contabilitate. Salim are peste 20 de ani de experiență la nivel executiv în companii de tip SaaS, media și de tehnologie. De-a lungul carierei sale, Salim a fost implicat în 12 tranzacții de fuziuni și achiziții, în integrarea și scalarea rapidă a companiilor, restructurarea și dezvoltarea de talente.

Sunt încântat să mă alătur DocProcess și să conduc o echipă dinamică în timpul procesului de expansiune globală. Cererea tot mai ridicată pentru transparență și conformarea fiscală de către guvernele din întreaga lume reprezintă o oportunitate imensă de a redefini modul în care întreprinderile și instituțiile publice lucrează împreună în transformarea și automatizarea proceselor și interacțiunilor de lucru. Cred că DocProcess răspunde excelent la nevoile globale de conformitate, dar și la nevoile totale ale unei afaceri prin intermediul platformei de Business Ecosystem Automation și a serviciilor cu valoare adăugată, precum controlul integrat la nivel fiscal, juridic, de format și de afaceri," a menționat Salim Sunderji, noul CEO al DocProcess.

În noua sa poziție, Salim Sunderji se va concentra pe dezvoltarea de parteneriate globale și extinderea serviciilor DocProcess în Marea Britanie, SUA, Orientul Mijlociu și India. În acest proces, el va colabora direct cu Consiliul de Administrație și echipa executivă a DocProcess.

DocProcess pune la dispoziția clienților o platformă SaaS flexibilă care permite companiilor să-și eficientizeze și să-și optimizeze procesele atât la nivel intern, cât și la nivelul întregului ecosistem de afaceri, indiferent de experiența tehnologică a acestora. Soluția DocProcess se poate conecta cu orice sistem de informare sau platformă. Prin urmare, furnizorii, cumpărătorii, partenerii din sectorul privat sau public pot colabora fără să fie nevoiți să își modifice infrastructura de lucru. Unul dintre produsele cheie al DocProcess este soluția de facturare electronică care este conformă cu reglementările autorităților din domeniul fiscal. De asemenea, platforma Business Ecosystem Automation a DocProcess include și soluții precum Purchase-2-Pay, Order-2-Cash, Logistică sau Contract Management.

Mai mult de 3,500 de companii, de la multinaționale precum Carrefour, Cora, Lactalis, Mondelez, Strauss, eMAG și până la companii antreprenoriale de tipul E-Boda, Altex și Flanco utilizează soluțiile de automatizare DocProcess.

DocProcess offers a next-generation cloud platform that helps companies take control of their processes across their whole ecosystem. Recognizing that successful digital transformation requires seamless and accurate processes within as well as between companies, DocProcess can onboard 100% of suppliers and achieve a 90% conversion rate of suppliers from paper to structured data. Thanks to the flexibility of the platform, companies can mix solutions to fit their changing business needs and connect all aspects of their business workflows: Purchase-2-Pay, Order-2-Cash, Logistics, Contract Managements, reconciliation processes and more. All cross referenced against record management and archiving. DocProcess thus enables 3,500 current clients to significantly reduce costs, no matter the ERPS they use, and to gain 360 visibility of their finances in real-time and focus more growing their business.

Din 2018, DocProcess s-a extins în afara României cu un centru R&D, aflat în Franța, la Grenoble. Alături de echipa din România, acest centru studiază și implementează tehnologii inteligente (A.I., machine learning, microservicii) în produsele actuale ale companiei. În 2019, în urma unei finanțări din partea Morphosis Capital, DocProcess a deschis un nou sediu în România, la Brașov.

Folosită de peste 3200 de clienți printre care companii precum Carrefour, Cora, Leroy Merlin, Altex sau Mondelez, platforma DocProcess a digitalizat până în prezent peste 100 de milioane de documente, salvând nu doar bugetele utilizatorilor ei, dar și peste 2000 de tone de hârtie.

Află mai mult despre serviciile DocProcess la: https://www.doc-process.com

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare