Salim Sunderji numit CEO al grupului DocProcess

12 aprilie 2021

DocProcess, lider în automatizarea proceselor de business în România, anunță numirea lui Salim Sunderji în funcția de director executiv (CEO) al grupului. Cu peste 20 de ani de experiență în diverse roluri de conducere, Salim Sunderji va fi responsabil de expansiunea DocProcess în Marea Britanie, Statele Unite, Orientul Mijlociu și India.

Salim Sunderji numit CEO al grupului DocProcess
În 2020, în ciuda declanșării pandemiei globale, am accelerat procesul de expansiune globală, prin inaugurarea unui nou birou comercial la Paris și am continuat să atragem clienți de renume la nivel internațional. Experiența remarcabilă a lui Salim precum și abilitățile sale de conducere ne vor sprijini în continuarea consolidării poziției DocProcess de lider global în automatizarea proceselor de afaceri. Împreună cu partenerii noștri de la Morphosis Capital, suntem încântați să-i urăm bun-venit lui Salim, cu care împărtășim aceeași viziune pentru DocProcess - să revoluționăm procesul de transformare digitală la nivel mondial", a declarat Liviu Apolozan, Președinte și VP Strategie, DocProcess.

Înainte de a se alătura DocProcess, Salim a deținut mai multe funcții de conducere în cadrul Thomson Reuters, fiind de-a lungul timpului Chief Product Officer, Chief Operating Officer & Chief Financial Officer al diviziei corporative, Managing Director of Knowledge Solutions Business și Chief Strategy Officer al diviziei de fiscalitate și contabilitate. Salim are peste 20 de ani de experiență la nivel executiv în companii de tip SaaS, media și de tehnologie. De-a lungul carierei sale, Salim a fost implicat în 12 tranzacții de fuziuni și achiziții, în integrarea și scalarea rapidă a companiilor, restructurarea și dezvoltarea de talente.

Sunt încântat să mă alătur DocProcess și să conduc o echipă dinamică în timpul procesului de expansiune globală. Cererea tot mai ridicată pentru transparență și conformarea fiscală de către guvernele din întreaga lume reprezintă o oportunitate imensă de a redefini modul în care întreprinderile și instituțiile publice lucrează împreună în transformarea și automatizarea proceselor și interacțiunilor de lucru. Cred că DocProcess răspunde excelent la nevoile globale de conformitate, dar și la nevoile totale ale unei afaceri prin intermediul platformei de Business Ecosystem Automation și a serviciilor cu valoare adăugată, precum controlul integrat la nivel fiscal, juridic, de format și de afaceri," a menționat Salim Sunderji, noul CEO al DocProcess.

În noua sa poziție, Salim Sunderji se va concentra pe dezvoltarea de parteneriate globale și extinderea serviciilor DocProcess în Marea Britanie, SUA, Orientul Mijlociu și India. În acest proces, el va colabora direct cu Consiliul de Administrație și echipa executivă a DocProcess.

DocProcess pune la dispoziția clienților o platformă SaaS flexibilă care permite companiilor să-și eficientizeze și să-și optimizeze procesele atât la nivel intern, cât și la nivelul întregului ecosistem de afaceri, indiferent de experiența tehnologică a acestora. Soluția DocProcess se poate conecta cu orice sistem de informare sau platformă. Prin urmare, furnizorii, cumpărătorii, partenerii din sectorul privat sau public pot colabora fără să fie nevoiți să își modifice infrastructura de lucru. Unul dintre produsele cheie al DocProcess este soluția de facturare electronică care este conformă cu reglementările autorităților din domeniul fiscal. De asemenea, platforma Business Ecosystem Automation a DocProcess include și soluții precum Purchase-2-Pay, Order-2-Cash, Logistică sau Contract Management.

Mai mult de 3,500 de companii, de la multinaționale precum Carrefour, Cora, Lactalis, Mondelez, Strauss, eMAG și până la companii antreprenoriale de tipul E-Boda, Altex și Flanco utilizează soluțiile de automatizare DocProcess.

DocProcess offers a next-generation cloud platform that helps companies take control of their processes across their whole ecosystem. Recognizing that successful digital transformation requires seamless and accurate processes within as well as between companies, DocProcess can onboard 100% of suppliers and achieve a 90% conversi...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

O soluție pentru automatizarea proceselor financiar-contabile dedicate Business Processing Outsourcing (BPO) și Shared Services Centers (SSC)

Citește tot arrow_forward

O cale mai rapidă și inteligentă de a-ți gestiona documentele.

Citește tot arrow_forward

O soluție de contract management in cloud, simplă, eficientă și inteligentă.

Citește tot arrow_forward

DxCatalog este o solutie de armonizare master data intre companii.

Citește tot arrow_forward

DxArchive este o platforma in cloud de content services - management de documente si arhivare. Solutia asigura arhivarea documentelor in format electronic conform cu normele legale (legea 135/2007)

Citește tot arrow_forward

Daca vrei sa elimini utilizarea documentelor pe hartie, munca manuala si erorile in procesul de achizitie - vanzare, DocXchange este solutia in cloud ce iti automatizeaza toate procesele din core business: financiar-contabil, achizitii si logistica.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cum alegem aplicația software de resurse umane (HR) potrivită și care sunt costurile de implementare?

Conform Statista.com, în anul 2019, 52% dintre companiile mari au în plan creșterea bugetelor de digitalizare prin implementarea aplicațiilor software dedicate resurselor umane. În același timp, organizațiile cu sediul central în Europa, Orientul Mijlociu și Africa au raportat că folosesc în medie 3,56 metode de comunicare diferite în cadrul organizației ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum a reușit DHL să gestioneze milioane de documente prin implementarea unei aplicații software?

Cum a reușit compania germană de curierat să transpună 15 milioane de documente fizice în arhive digitale? Care a fost impactul adus?

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Care sunt aplicațiile software recomandate unei agenții de turism?

Contextul pandemic generat în ultimii doi ani a adus scăderi semnificative în vânzările pachetelor turistice, operatorii fiind puternic afectați financiar, dar și din perspectiva organizării eficiente a costurilor, a relațiilor cu partenerii și a capacității de redresare. Cum pot ajuta aplicațiile software activitatea agențiilor de turism? 

Citește articolul arrow_forward