Ymens, primul broker de cloud din România, devine Microsoft Gold Collaboration & Content Competency Partner, confirmând expertiza amplă deținută în segmentul produselor Microsoft SharePoint. Certificarea la nivel Gold reprezintă un nou pas important pe care compania de cloud îl face în parteneriatul strategic cu Microsoft și în demersul de a construi un puternic centru de expertiză Microsoft în cadrul echipei Ymens.
Ymens a lansat soluțiile de colaborare și comunicare la finalul anului 2013, devenind singura companie din România și Europa Centrală și de Est care oferă soluțiile Microsoft găzduite în propria platformă, dar și ca reseller de Office 365. Suita de Colaborare oferită de Ymens cuprinde cele mai recente versiuni de Microsoft SharePoint, Exchange și Lync. Prin competența Gold, Ymens obține, la mai puțin de un an de la demararea parteneriatului cu Microsoft, certificarea oficială care validează expertiza deținută în segmentul soluțiilor de comunicare și conținut.
Procesul de dezvoltare, a unui centru de expertiză Microsoft în cadrul Ymens a început odată cu introducerea soluțiilor de comunicare și colaborare în cadrul platformei și a continuat cu lansarea aplicației Ymens CRM, având la bază funcționalitățile Microsoft Dynamics CRM.
„Lansarea aplicațiilor Ymens bazate pe tehnologii Microsoft ne-a oferit oportunitatea de a deveni un consultant puternic și de încredere pentru clienții noștri în proiectele cloud dezvoltate cu soluții Microsoft. Suntem mândri că expertiza noastră este recunoscută și certificată la cel mai înalt nivel. Statutul de Gold Collaboration & Content Competency Partner reconfirmă angajamentul nostru față de clienți în a le oferi cele mai bune soluții cloud pentru afaceri, la cel mai înalt nivel de calitate și cu servicii profesioniste și certificate.”, Alina Georgescu, Sales Director Ymens.
Prin Suita de Colaborare Ymens, organizațiile românești pot accesa un portal intern bazat pe tehnologia SharePoint 2013 și dedicat colaborării eficiente în echipă. Mai mult, prin intermediul echipei de profesioniști cu o experiență amplă în domeniul tehnologiilor Microsoft, Ymens oferă clienților personalizarea și implementarea de SharePoint 2013, alături de servicii de asistență și suport pentru o experiență facilă de utilizare a soluțiilor Ymens. Astfel, beneficiile utilizării portalului intern oferit de Ymens sunt vizibile la nivelul proceselor de lucru și în creșterea productivității, atât în cadrul IMM-urilor, cât și pentru organizațiile mari sau instituțiile publice.
Pe langa SharePoint 2013, Suita de Colaborare oferă companiilor din România acces la Exchange 2013 și Lync 2013 și integrabilitate cu alte soluții din portofoliul Ymens, precum Dynamics CRM sau Office 365, cu investiții inițiale reduse și costuri operaționale optime.
„Companiile fac tranziția către digitalizare și scenariile de colaborare și de management de conținut digital sunt parte din realitatea multor organizații aflate în acest proces – în acest context, soluțiile Microsoft de cloud cunosc o adopție accelerată în piață, impulsionată prin parteneriate strategice cum este cel cu Ymens. Cu această nouă certificare, Ymens validează expertiza de a furniza soluții avansate de colaborare și management de conținut pe platforme Microsoft, recomandată companiilor în inițiativele curente de modernizare.”, Gabriela Matei, Director Comercial Microsoft România.
Certificarea Microsoft Collaboration & Content a fost lansată în noiembrie 2012, ca urmare a integrării competențelor Portals & Collaboration, Content Management, Digital Marketing și Search. Pentru obținerea certificărilor Gold, partenerii Microsoft trebuie să demonstreze expertiza amplă deținută în domeniu, validată prin proiecte și referințe.