Grupul Wizrom a angajat în primele două luni ale anului un număr de 18 consultanţi de business, mărind cu 20% forţa de implementare de soluţii software. Consultanţii reprezintă aproape două treimi din cei 160 de angajaţi ai grupului, format din Wizrom Software - compania cu cel mai mare număr de clienţi ERP în România, WizSalary - liderul soluţiilor de salarizare şi HR, precum şi companiile subsidiare din Republica Moldova şi Bulgaria.
„Wizrom are o foarte bună reputaţie ca angajator, de unde şi uşurinţa cu care ne-am extins echipa”, a declarat Adrian Bodomoiu, Director General Wizrom Software, compania cu cel mai mare număr de clienţi ERP în România.
Wizrom oferă un pachet motivant angajaţilor săi, în special la nivel aspiraţional. Consultanţii de business sunt implicaţi în derularea proiectelor direct la client şi au posibilitatea de a se dezvolta într-o carieră care să le aducă pe termen mediu satisfacţii profesionale şi câştiguri conform rezultatelor.
"Prima constatare este că procesul de recrutare a fost mult mai complex şi mai lung decât în anii trecuţi, din mai multe motive. În primul rând, influenţaţi de anunţuri de locuri de muncă de la marile companii multinaţionale, candidaţii au revenit la cereri salariale nerealiste în raport cu nivelul lor actual de cunoştinţe şi competenţe. În al doilea rând, Wizrom oferă locuri de muncă pentru care profilul candidatului ideal trebuie să conţină trăsături precum iniţiativă, imaginaţie, creativitate şi capacitate de inovare", a explicat Adrian Bodomoiu.
O constatare importantă a echipei de recrutare de la Wizrom a fost că mare parte din tânăra generaţie are pretenţii mari dar un nivel redus al cunoştinţelor şi experienţelor, iar dorinţa de a avea o carieră este aproape de zero, prioritatea fiind aceea de a-şi asigura o sursă de venit pentru timpul liber.
"Totuşi, am identificat şi angajat tineri în care am regăsit spiritul anilor '90, când noi, cei ce conducem acum compania, eram la început şi debordam de entuziasm. E o plăcere să le oferim tot suportul necesar dezvoltării profesionale", povesteşte Adrian Bodomoiu.
Astfel, compania investeşte zeci de mii de euro anual în pregătirea tinerilor angajaţi care iau, de multe ori, contact cu tehnologii şi concepte de business cu care nu s-au întâlnit în timpul studiilor universitare.