Violeta Luca pleacă de la conducerea eMAG la Microsoft

05 iunie 2015

Conform Forbes.ro, Violeta Luca este noul Head of Business Strategy în cadrul Microsoft România, după 2 ani în care a coordonat strategia celui mai mare retailer online și după 3 ani de conducere a Flanco România.

Violeta Luca pleacă de la conducerea eMAG la Microsoft

Conform Forbes.ro, Violeta Luca este noul Head of Business Strategy în cadrul Microsoft România, după 2 ani în care a coordonat strategia celui mai mare retailer online și după 3 ani de conducere a Flanco România.

Violeta Luca are o experiență de 15 ani în retail, consumer electronics și asigurări, timp în care și-a dezvoltat capabilități recunoscute de vânzări, marketing, operațiuni și general management. În ultimele 18 luni, ea a ocupat poziția de Director Executiv al eMAG, unde a condus departamentele de product management, vânzări B2B, Online, Customer Support și After Sales, precum și operatiunile aferente.

Violeta Luca a lucrat opt ani la Whirlpool Romania unde cea mai importantă funcție ocupată a fost director comercial. În 2011, a intrat în managementul Flanco Retail ca director de marketing și apoi a fost și CEO. De la începutul anului 2014, a ocupat funcția de vicepreședinte director executiv eMAG.

"Pentru mine, faptul că mă alătur echipei Microsoft - una dintre cele mai importante forte la nivel global în tehnologie și, în același timp o organizație cu adevarat inovatoare - într-o poziție creată special în România, e si o onoare, si o mare responsabilitate. Rolul meu in echipa Microsoft Romania valorifica excelent experienta mea de management si imi da posibilitatea sa pun in valoare capacitatea acestei companii de a crea valoare pentru toti partenerii sai.", spune Violeta Luca, Head of Business Strategy, Microsoft Romania.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward