În 2019, companiile din sectorul de transport și depozitare au înregistrat un rulaj de aproximativ 100 de miliarde de lei, fiind în creștere continua în ultimii ani. În România, industria de transporturi cuprinde peste 56.000 de companii, creșterea accelerate a domeniului fiind data de apetitul pentru consum, atât la nivel local, cât și la nivel european.
Povestea Urgent Freight a pornit de la construirea unei platforme care să ofere acces la servicii de transport securizat, rapid, eficient și la costuri mai mici decât cele existente pe piață. Elementele de inovație aduse au la bază câteva dintre cele mai importante nevoi ale transportatorilor și caselor de expediție: urmărirea traseelor parcurse de vehicule, acces la o aplicație mobilă dedicată șoferilor, ce indică statusul comenzilor și afișează traseul pe hartă, verificarea și validarea clienților prin sisteme de recenzii, sistem de gestionare facilă a șoferilor, vehiculelor și a documentelor de drum. Toate acestea sunt accesibile în mod integrat, printr-o singură platformă disponibilă online.
Urgent Freight este mai mult decât o platformă digitalizată, este experiența antreprenorului în transporturi, care a analizat de-a lungul anilor problemele și oportunitățile domeniului. Așa am dezvoltat o bursă de transporturi digitală, ce oferă servicii integrate transportatorilor și care facilitează întregul proces în mod transparent, eficient și automatizat pentru fiecare client implicat. Atât consumul, cât și industria transporturilor, vor înregistra reveniri și creșteri în perioada post pandemică, fapt ce va accelera digitalizarea și nevoia de astfel de platforme integrate, extrem de accesibile din perspectiva politicilor de preț și prietenoase din punctul de vedere al utilizării. În acest sens, viziunea noastră de a oferi real-time visibility și de a automatiza procesele de transporturi va avea capacitatea de a transforma percepția asupra industriei și va crește interesul clienților din întreaga Europa. Alexandru Mancaș, Director General Urgent Freight.eu.
La nivel global, peste 85 de milioane de colete sunt livrate în fiecare zi, fapt ce impune nevoia existenței unui flux de comandă, preluare a comenzilor, gestionare a livrărilor eficient, rapid și transparent.
În cazul transportatorilor, costurile pornesc de la 19.16 Euro/lună și oferă acces la un dispecer cu rol de monitorizare, la un consultant, modul de căutare a comenzilor, posibilitate de administrare a unui număr de maxim 5 vehicule, sistem de facturare integrat.
Pentru piața din România, platforma vizează înrolarea a 10.000 de companii de transport până la sfârșitul anului 2021, depășind un prag de 8.000 de comenzi/lună.
Pentru anul 2021, UrgentFreight.eu vizează și extinderea pe piața din Anglia, compania devenind, astfel, un jucător important în contextul burselor de transport ce oferă servicii integrate, complet digitalizate.