Selectivv are propria platformă Demand-Side Platform (DSP), datorită căreia fiecare poate implementa campanii complexe, cu un public țintă foarte clar definit, în orice moment al zilei și în orice colț al lumii. Tehnologia este folosită pentru a afișa reclame pe mai mult de 200.000 de aplicații și pe 14 milioane de site-uri.
Până în prezent, toate datele colectate de Selectivv au permis definirea a 46 de categorii de consumatori. Câteva exemple ar fi: oameni de afaceri, imigranți, iubitori de shopping sau persoane care se pregătesc pentru nașterea unui copil. Aplicațiile mobile instalate de fiecare utilizator sunt extrem de utile pentru încadrarea în una sau mai multe dintre categoriile identificate.
Potențialul din România pentru mobile advertising
Avantajele sunt la fel de mari și pentru utilizatorii români de platforme mobile, întrucât aceștia ar primi doar reclame care corespund intereselor pe care le au.
Studiile au arătat că românii sunt cei mai orientați din Europa Centrală și de Est către platformele mobile. Majoritatea românilor sunt online pe tot parcursul zilei și navigarea pe internet se desfășoară mai ales prin intermediul telefoanelor. De asemenea, românii sunt foarte deschiși în ceea ce privește tehnologiile de ultimă generație. Datorită acestor considerente, Selectivv a decis să valorifice potențialul din România cu ajutorul unei echipe locale.
„Suntem în plină dezvoltare a publicității pe dispozitive mobile și oamenii au nevoie de informații care să-i ajute. De exemplu, dacă cineva urmărește ofertele companiilor aeriene pentru destinații exotice, putem trage concluzia că acea persoană este pasionată de călătorii și de experiențe unice. Mai mult, un utilizator care cumpără bilete către Paris și vizitează magazine celebre este evident pasionat atât de călătorii, cât și de shopping. Această persoană ar putea fi interesată, prin urmare, de asigurări de călătorie și de programe de relaxare, chiar dacă acestea au un preț mai piperat“, a detaliat Dominik Karbowski (CEO Selectivv Mobile House) operațiunile pe care le va derula compania pe piața locală.
Fiecare campanie generează o cantitate imensă de informații. Compania poate identifica modelul de smartphone al fiecărui utilizator, sistemul de operare, alte aplicații instalate, precum și sexul, vârsta, interesele și localizarea posesorului. Datele sunt colectate pe propria platformă Data Management Platform (DMP) a Selectivv, una dintre cele mai mari din Europa Centrală și de Est.
România are aproape 20 de milioane de locuitori, dintre care 50% dețin un smartphone. Prin urmare, este una dintre cele mai mari piețe din Europa Centrală.