Modulul “CRM - Marketing” oferă afacerilor o unealtă de adus clienţi și vânzari noi, precum și un cadru în care să transforme relaţiile cu clienţii în parteneriate pe termen lung. El facilitează comunicarea cu clienţii precum și colaborarea și comunicarea între angajații firmei. Centralizează toate informaţiile despre clienţii existenți, prospecți și potențiali, pentru a automatiza, planifica și superviza comunicarea cu ei, de la momentul prospectării până la încheierea vânzării.
Se gestionează campanii de e-mail marketing și telemarketing, se trimit email-uri și oferte personalizate direct din CRM, se înregistrează rezumatul convorbirilor și vizitelor la clienţi și se stabilește cine, când, și ce are de făcut mai departe, pentru realizarea oportunităţilor.
Totul se petrece în cloud, astfel nu mai este necesar să mergeţi la birou ca să aflați ce aţi negociat cu un partener. Puteţi accesa informaţiile de oriunde aveţi acces la Internet, pe orice calculator sau tableta și aflați totul în 30 de secunde!
Scenariu: cum găseşti clienţi noi ?
Să presupunem că ai 1000 de contacte de afaceri, din diverse surse: clienţii tăi existenți, cărţi de vizită, cataloage și directoare online de afaceri etc. Le introduci în CRM cu nume firmă, persoană, telefon și email, sau le imporți dacă le ai într-un fişier. Apoi compui unul sau mai multe e-mail-uri sau newsletter cu link-uri la oferta ta, și le trimiţi la toate contactele, grupate pe campanii. E recomandat ca primul e-mail sa fie o cerere politicoasă de comunicare comercială, și toate e-mail-urile să conțină link de dezabonare. Când un destinatar dă clic pe un link din e-mail, CRM-ul va crea automat unui operator sarcina de a suna persoana care a dat clic, pentru că este interesată de oferta ta. Astfel, din 1000 contacte, probabil 100 vor da clic, și vor deveni lead-uri pe care le suni. Dintre ele, poate doar 20 vor deveni clienţi noi și vor cumpăra de la tine.
În exemplu, am vorbit doar de 1000 de contacte, dar folosind CRM-ul expertAccounts, e suficient doar un operator marketing pentru a gestiona fiecare 10.000 de contacte!
Acest scenariu probabil nu se pretează la orice afacere, dar CRM-ul expertAccounts.com se poate utiliza în multe alte moduri. Avantajul major este că poţi delega munca de marketing la angajați, într-un sistem care-i ajuta și îi organizează, și îți facilitează să monitorizezi tot ce se întâmplă!
Personalizare pentru fiecare afacere pe plan local
Se poate personaliza pentru fiecare afacere: se pot defini câmpuri personalizate cu informaţii despre fiecare contact, în funcţie de nevoile afacerii tale. În plus, poţi defini argumentele de vânzare pe care operatorii tăi să le prezinte în procesul de vânzare, la telefon, e-mail sau în cadrul întâlnirilor cu clienții.
Poţi defini machete de e-mail și “newsletters” personalizate cu parametri, și poţi urmări rata de deschidere și clic-urile date de destinatari. În plus, poţi seta ca atunci când un prospect apasă clic pe mail-ul tău, sistemul să creeze automat o oportunitate pentru clientul prospect și o sarcina de executat pentru un coleg.
Putem să vedem istoricul comunicării cu un client și să ne amintim ce am stabilit anterior, putem să înregistrăm oportunitățile împreună cu termen limită și toate detaliile necesare.
ExpertAccounts.com se poate integra prin API cu orice site sau platformă pentru adăugarea automată în CRM a contactelor nou venite sau actualizarea informaţiilor despre cele existente.
Cum atribuim sarcinile în CRM-ul expertAccounts.com?
În CRM putem să asociem sarcini colegilor noștri, iar acestea se vor găsi în agenda lor virtuală. Coordonatorul unei echipe nu mai trebuie să-și sune colegii, le poate atribui sarcini direct din CRM și poate urmări confortabil dacă acestea s-au îndeplinit sau la ce nivel au ajuns. Asocierea sarcinilor se poate configura după mai multe criterii și se poate adapta pentru orice tip de afacere.
Agenda digitală - ai sarcinile pe ordinea de zi și afli în câteva secunde istoricul discuțiilor
Modulul CRM - Marketing integrează și pagina Marketing care cuprinde agenda de lucru (“Agenda mea”) care facilitează să urmărești toate sarcinile pe ordinea de zi. Nu trebuie să memorezi pe cine trebuie să suni, agenda te va ghida către sarcinile care “ard” și nu numai. Dacă primești un telefon, nu trebuie să părăsești pagina, te duci la “Incoming feedback”, scrii câteva cifre din numărul care te sună, ai aflat într-o secundă cine te sună și poți nota ce vorbești și ai acces la istoricul discuțiilor.
Modulul CRM - Marketing este o unealtă complexă și specializată pentru gestionarea relațiilor cu clienții
“Soluția CRM (customer relationship management) expertAccounts se poate adapta pentru firme de orice mărime și instituţiile publice care conştientizează faptul că au nevoie de relaţii pe termen lung cu partenerii sau clienții lor. Cu noul modul CRM - Marketing suntem pregătiți să răspundem oricărei provocări de care au nevoie organizaţiile româneşti și care sunt în căutarea tehnologiilor de ultimă generație și cu un cost accesibil.” a declarat Dorel Puchianu, Coordonator de Marketing, Expert Software Euro S.R.L.
CRM cu costuri rezonabile de implementare și funcționare
Aplicaţia ERP expertAccounts.com se poate accesa cu un tarif care porneşte de la 1 leu pe zi, iar modulul CRM - Marketing costă 590 lei/an. Implementarea se poate realiza gratuit sau contra cost cu o durată între o lună și până la 3 luni, iar costul acestui serviciu pornește de la 390 lei.
Beneficiile utilizării aplicației ExpertAccounts.com
Aplicația ExpertAccounts.com integrat cu modulul CRM - Marketing oferă afacerilor o unealtă de adus clienți și vânzări noi precum și o imagine completă asupra clienților, a procesului de marketing, vânzare și a serviciului de retenție a clienților. Astfel cu sistemul CRM expertAccounts poți acționa din timp ca, clienții tăi să nu își schimbe furnizorul!
Tabloul de bord oferit de CRM - Marketing asigură o vizibilitate instantanee a tot ce se întâmplă în procesul de vânzare, telemarketing, newsletters, e-mail marketing și oportunităţi. Sistemul CRM oferă transparenţă totală în relația cu clientul și te îndeamnă să acționezi din timp pentru a construi o relație de lungă durată cu acesta.