Magazine online care își vor personaliza platformele și care vor implementa soluții inteligente vor avea de câștigat în 2017. În acest an, accentul se pune pe originalitate și îndrăzneală, în ceea ce privește conturarea unei experiențe cât mai inedite pentru utilizatori.
Retailerii din zona de fashion, care oferă îmbrăcăminte și încălțăminte pentru femei și bărbați, trebuie să facă multe demersuri pentru a se menține în top, întrucât o mare parte dintre consumatori au migrat online, lucru care a generat o creștere spectaculoasă a acestei niște.
Analizarea comportamentului vizitatorilor și facilitarea parcursului lor către finalizarea cumpărăturilor face diferența în ceea ce privește realizarea unei conversii. Magazinele online care iau decizii de marketing bazate pe date concrete depășesc cu mult performanțele celor care nu o fac.
Furnizarea recomandările bazate pe preferințele fiecărui client în parte reprezintă una dintre cele mai eficiente metode de sporire a vânzărilor.
Cu toate acestea, folosirea datelor colectate nu ajută numai la sporirea vânzărilor, ci și la multe alte aspecte importante, cum ar fi gestionarea mai bună a stocurilor și ajută la luarea unor decizii importante vizavi de direcția business-ului.
Conceptul de Same Day Delivery a devenit o noțiune obișnuită în piața retailerilor de top din online. În Statele Unite ale Americii sau în Marea Britanie, dacă un consumator dorește să-și comande shoes sau un alt produs vestimentar, și totodată să-l primească în aceeași zi, pot face acest lucru fără prea mari bătăi din cap.
Până la urmă, un client care nu este servit atunci când are nevoie de un produs este un client pierdut. Această realitate mă face să cred că în viitorul apropiat, procedura va începe să devină populară și în România – chiar dacă în anumite nișe va fi mult mai greu de pus în practică, la început.
Folosirea tehnologiilor moderne a devenit o necesitate. Practic, standardul îl setează cel mai ambițios și îndrăzneț concurent al pieței. Cei care nu se aliniază, la scurt timp distanță, vor avea de suferit.
Conceptul Stylish Circle face partea din această categorie. Platforma inovatoare oferă o diversitate de produse din diverse magazine, care sunt agregate într-o manieră inteligentă, bazată pe preferințe și trend-uri. Proiectul care se bazează pe tehnologii moderne, cum ar fi AngularJS, printre altele, comercializează schuhe și în Germania, folosind bazele universale care pot fi adaptate celorlalte piețe cu ușurință.
Consumatorii români sunt deja obișnuiți cu aplicațiile. Cei mai pretențioși dintre aceștia își bazează alegerile tocmai pe lucrurile noi, ieșite din comun sau mai bine spus, retailerii care au ceva în plus față de ceilalți. Aplicațiile Stylish Circle le oferă utilizatorilor o serie de facilități inedite, care se dovedesc a fi eficiente atât pentru utilizatori, cât și pentru companie. În condițiile date, se poate spune fără probleme că Stylish Circle poate fi considerat un trendsetter la ora actuală pe piața e-commerce-ului românesc.