Twitter achiziționează compania de aplicații sociale Yes Inc

08 decembrie 2016

Yes Inc a fost lansat în anul 2014, de către Keith Coleman, și se remarcă prin aplicații precum WYD, Heyo sau Frenzy, al căror scop comun este reprezentat de posibilitatea conectării între prieteni într-o manieră distractivă, indiferent de locul unde se află în lume.  Cu 143 de angajați, Yes Inc s-a bucurat de o creștere constantă, de la an la an.

Twitter achiziționează compania de aplicații sociale Yes Inc

Yes Inc a fost lansat în anul 2014, de către Keith Coleman, și se remarcă prin aplicații precum WYD, Heyo sau Frenzy, al căror scop comun este reprezentat de posibilitatea conectării între prieteni într-o manieră distractivă, indiferent de locul unde se află în lume.  Cu 143 de angajați, Yes Inc s-a bucurat de o creștere constantă, de la an la an.

În urma acestei achiziții, CEO-ul Yes Inc – Keith Coleman, va ocupa postul, de altfel vacant în ultimele 6 luni, de Vicepreședinte al produsului „Bluebird”, aplicația și serviciul principal în cadrul Twitter. De asemenea, Yes, Inc va închide aplicațiile WYD și Frenzy proprii, pentru a-și putea concentra eforturile în noile direcții. Niciuna dintre companii nu a furnizat încă alte informații.

Pentru echipa noastră, Twitter a fost mereu un motiv de admirație, un produs care întărește legăturile la nivel global. De la campanii electorale la revoluții, de la olimpiade la arte, el conectează oamenii din întreaga lume în jurul evenimentelor care se întâmplă în acest moment. Twitter confirmă întotdeauna dorința noastră puternică de a lucra la scară globală. Ca o prioritate în modelarea Yes, echipa noastră și-a dedicat cariera dezvoltării unor aplicații precum Gmail, Android, PayPal sau alte produse proprii care să servească sute de milioane de oameni, și suntem încântați ca acum să ne îndreptăm eforturile în scopul creării unei conexiuni a lumii la o scară imensă, sunt rândurile dintr-o postare de pe blog în care Yes, Inc anunță achiziția sa de către Twitter.

 Sursa foto: TechCrunch

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward