Trenduri: Microsoft ia în calcul ideea de a crea ochelarii inteligenți pentru a monitoriza dieta

10 mai 2017

Aflată în stadiul patentării, ideea are în vedere crearea unui sistem inteligent și facil de utilizat pentru a monitoriza valorile nutriționale ale alimentației de zi cu zi. Microsoft nu este, însă, prima companie care explorează subiectul și validează ideea, aceasta fiind de un real interes pentru alți giganți care au identificat oportunitățile realității augmentate.

Trenduri: Microsoft ia în calcul ideea de a crea ochelarii inteligenți pentru a monitoriza dieta

Aflată în stadiul patentării, ideea are în vedere crearea unui sistem inteligent și facil de utilizat pentru a monitoriza valorile nutriționale ale alimentației de zi cu zi. Microsoft nu este, însă, prima companie care explorează subiectul și validează ideea, aceasta fiind de un real interes pentru alți giganți care au identificat oportunitățile realității augmentate.

Cum funcționează, mai exact, sistemul?

Pornind de la informațiile nutriționale, Microsoft are în vedere un sistem care să le trimită utilizatorilor săi informații nutriționale pe baza nevoilor personale. Tehnologia include alerte, sfaturi (de exemplu: excluderea alimentelor bogate în calorii și ingerate la ore târzii), precum și includerea bazelor de date de informații de la restaurante, prin meniuri care dețin aceste informații nutriționale.

Sistemul poate fi un instrument extrem de util în crearea listelor de cumpărături sau a deciderii meniurilor zilnice personalizate.

Tehnologia întrunește un cumul de trenduri care vizează orientarea către sănătate, modernizarea proceselor de monitorizare a nutriției, acces constant la date despre utilizatori și despre obiceiurile de consum, fie că este vorba despre un consum casnic sau unul public. De asemenea, domeniul este unul de maxim interes și pentru start-up-uri, cum ar fi exemplul aplicației Lark, ce oferă recomandări personalizate prin intermediul Apple Watch.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward