Transart anunță creșterile afacerii pentru anul 2015 și planuri optimiste pentru 2016

11 Mar 2016

Compania specializată în soluții software, Transart Business Solutions confirmă evoluția afacerii și consolidarea liniilor de business pentru anul 2015, anunțând oficial o cifră de afaceri estimată la 2.8 milioane de euro.

Transart anunță creșterile afacerii pentru anul 2015 și planuri optimiste pentru 2016

Compania specializată în soluții software, Transart Business Solutions confirmă evoluția afacerii și consolidarea liniilor de business pentru anul 2015, anunțând oficial o cifră de afaceri estimată la 2.8 milioane de euro.

În anul 2015, compania a reușit dezvoltarea aplicațiilor software din gama ERP, consolidând echipele de implementare și extinzând componenta de Business Intelligence (BI) dedicată managerilor. De asemenea, Transart a adăugat portofoliului de clienți alte 120 de branduri noi, ceea ce a însemnat o creștere cu 50% a numărului acestora față de anul precedent. Industriile cu puternică reprezentare sunt FMCG, lactate, industria cărnii, panificație, farma, materiale de construcții, utilaje și scule profesionale, IT/Hardware/telefoane și accesorii, piese auto & accesorii și servicii.

Danone România este unul dintre cei mai reprezentativi clienți, ce au ales soluția Hermes SFA. Majoritatea clienților au optat pentru sisteme integrate care includ atât componenta de gestiune (ERP) cât și componentele din zona de mobilitate – SFA (pentru agenții de vânzări), WMS (pentru utilizarea de terminale mobile wireless și a codurilor de bare în depozit) – sau componenta de Business Intelligence (BI Adviser). Dintre aceștia amintim: Josi Logistic, Erbalact, Valybia Com, Nelson Prod, Total Distribution Mehedinți, Costacos COM, Gobe Prod, Omega Pharma, Magistra CC, Lotus Pharmedicals, Opticon, Aprov SA, Radical Grup, Soudal, Katadyn Production, Geladi, Kiagold, Sudpack România, Avostar Imex, Agritim, Thyssenkrupp Elevator, Ecotir Lkw, Auger Autotechnik, Stelco România, Badenis Trading, Serena Exim, ATX Computers Grup, Allis Electronics Impex 99, One IT,  Samdam Gifts.

Noile dezvoltări adăugate în 2015 în sistemul integrat furnizat de Transart permit acum un control sporit al aspectelor care determină profitabilitatea, controlul costurilor, aprovizionarea, gestiunea depozitelor, vânzările, dar și analiza-planificarea-controlul operațional al unei afaceri. Reînnoirea parteneriatului cu QlikTech, atât pe partea de OEM QlikView cât și pe partea de reseller ne permit acum să furnizăm o gamă completă de sisteme de Business Intelligence profesionale, inclusiv – proiecte personalizate pe tehnologii QlikView/QlikSense.” a declarat Marius Iurian - Managing Partner, Transart.

Ca principal furnizor de aplicații software dedicate afacerilor, Transart estimează un an extrem de optimist în 2016. rezultatele din ultimele 4 luni marcând o creștere semnificativă a numărului de clienți noi, comparativ cu perioadele similare din urmă cu un an.

Creșterea care se prefigurează în 2016 pare a fi rezultatul îmbunătățirilor funcționale aduse produselor și a unei eficiențe crescute a echipei de marketing și vânzări. În realitate este mai degrabă rezultatul unei echipe de excepție, a unui spirit bun, curat, deschis și proactiv: spiritul Transart ThinkClient. Pot spune fără teama de a greși, că principalul nostru atu sunt oamenii Transart, oameni care au crescut din toate punctele de vedere: profesional, uman, ca expertiză și productivitate.” a mai declarat Marius IURIAN.

De ce aleg clienții Transart?

În Transart găsești oameni interesați de problemele cu care se confruntă afacerea ta, oameni în care poți avea încredere și pe al căror cuvânt te poți baza. Oameni care atunci când încep o implementare, o duc la bun sfârșit. Oameni care atunci când au în față o problemă, caută soluții pentru a o rezolva, nu vinovați. Oameni care vin cu îmbunătățiri pentru a evita repetarea unei probleme. Oameni care atunci când te văd mai trist îți spun o vorbă bună și te încurajează. Oameni onești, profesioniști, autentici, cu care te bucuri să colaborezi. Oameni care dacă nu reușesc întotdeauna să se ridice la nivelul maxim al așteptărilor este pentru că ... sunt oameni, nu roboți. Oameni care pun suflet în ceea ce fac și care se susțin reciproc atunci când au provocări. Nu suntem perfecți ca organizație, dar tindem spre perfecțiune. Continuăm să dezvoltăm produse software pentru afaceri deoarece clienții noștri le apreciază și o facem mai bine decât mulți dintre competitori. În cei peste 19 ani de existență am dovedit că furnizăm produse robuste, ce înglobează multiple optimizări și bune practici din industriile pe care noi le sprijinim; am demonstrat că oferim produse stabile, pe care te poți baza pe termen lung, produse care odată personalizate devin instrumente indispensabile pentru controlul operațional și dezvoltarea afacerii.

#1 în Romania pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzari și merchandising. Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri. Dispunand de o gamă completă de aplicații profesionale proprii  - B-Org ERP, HERMES SFA, BI Adviser și Warehouse Manager, Transart propune un sistem stabil, verificat, integrat într-o platformă ERP de top, perfect adaptată la legislația si la specificul pieței din Romania.

Oferind aplicatii stabile si ergonomice cu grad ridicat de adaptabilitate la specificul afacerii, Transart a castigat increderea mai multor companii multinationale de prestigiu. Astfel, sistemele mobile din gama HERMES SFA precum si o serie de proiecte la cheie dezvoltate de Transart pe zona de Business Intelligence sunt utilizate astăzi în 24 de tari.

Societatea TRANSART are birouri comerciale in Bucuresti, Iasi si Timisoara, sediul si centrul de dezvoltare software fiind in Cluj-Napoca. Avand o colaborare foarte buna cu Universitatea Babes-Bolyai din Cluj Napoca, absolventii acesteia sunt principala sursa de recrutare de personal pentru firma TRANSART.

Experienta firmei acopera o arie vasta in domeniul IT:

• solutii pentru automatizarea fortei de vanzare (SFA)
• solutii software pentru distributie si retail
• solutii software pentru logistica si sisteme de management al depozitelor
• solutii in domeniul “Business Intelligence”
• aplicatii web
• dezvoltarea de software outsourcing pentru pietele externe
• sisteme pentru managementul afacerilor

Principalele domenii acoperite de TRANSART in dezvoltarea de software outsourcing (SDO) sunt:

• project management
• analiza de business si consultanta
• proiectarea si dezvoltarea aplicatiilor
• instalarea on-site a sistemelor software
• realizarea integrala de produse software, bazata pe specificatiile clientului
• documentatie tehnica si de utilizator
• training si consultanta
• asistenta tehnica, mentenanta si service

Viziunea Transart

  • Pornim cu o fundație solidă, facem lucrurile temeinic, verificăm o data în plus și suntem atenți la detalii.
  • Pentru noi este importantă stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clienților noștri, stabilitatea produselor pe care le livrăm.
  • Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegând cele mai potrivite tehnologii, platforme și echipamente.
  • Suntem deschiși la îmbunătățiri, dar conservatori când vine vorba de afectarea performanței și stabilității produselor noastre.
  • Livrăm soluții adaptabile la nevoile clientului, soluţii ce sunt puse în valoare prin spiritul ThinkClient! al echipelor de analiza, dezvoltare, testare, implementare si suport.
  • Lucrăm în echipă și creștem împreună cu clienții noștri.
Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul