TotalSoft semnează un contract cu Ropharma și devine furnizorul de ERP al primelor 4 rețele de farmacii din România

31 august 2015

TotalSoft, liderul pieței de ERP din România și Ropharma, unul dintre cei mai mari jucători din retailul de medicamente, au semnat la finele lunii iulie un contract pentru implementarea sistemului informatic integrat Charisma ERP.

TotalSoft, liderul pieței de ERP din România și Ropharma, unul dintre cei mai mari jucători din retailul de medicamente, au semnat la finele lunii iulie un contract pentru implementarea sistemului informatic integrat Charisma ERP. Prin semnarea acestuia, TotalSoft își extinde portofoliul de clienti ERP cu cel de-al patrulea mare retailer de medicamente, după farmaciile Catena, Sensiblu si Dona.

Cei patru mari jucători au realizat anul trecut o cifră de afaceri cumulată de cca 900 mil Euro, reprezentând 30% din vânzările de medicamente, suplimente alimentare, cosmetice, dispozitive medicale și alte produse comercializate prin farmaciile din România.

”Lucrând de mulți ani împreună cu marii jucători din pharma, am fost obligați să ținem pasul cu ritmul dinamic, dar mai ales cu complexitatea domeniului. Nu a fost întotdeauna ușor sau simplu, însă a meritat efortul de a răspunde fiecărei provocări. Așa am dobândit competențele extraordinare cu care am construit cel mai puternic produs pentru această piață. Câștigarea proiectului Ropharma este încă o dovadă în acest sens și mă bucur că au decis să se alăture comunității Charisma”, Liviu Drăgan, CEO TotalSoft.

Charisma ERP a câștigat sistematic, începând din anul 2002, toți marii jucători ai pieței farmaceutice, având astăzi în portofoliu cei mai importanți distribuitori si retaileri, nume precum Sensiblu, Catena, Dona, Mediplus, Farmexpert, GSK, Farmexim sau Farmaline. Câștigând teren datorită unui puternic sistem de back-office, Charisma ERP s-a impus din ce in ce mai mult pe piață și datorită soluțiilor de front-office prin care companiile farmaceutice comunică direct cu clienții lor (SFA, Collection, Retail, CRM, etc.)

Înfiinţată în 1994, TotalSoft este cea mai importantă casă de software din România, cu peste 400 de dezvoltatori software, consultanţi şi analişti de business. În cei 19 ani de existenţă, compania a derulat cu succes peste 1500 de proiecte complexe în 27 de ţări, pe 4 continente. Compania are sediul central ...

Află mai multe
Aplicații software recomandate

Charisma HCM este cea mai puternică soluţie software de resurse umane, adaptată legislaţiei româneşti şi care acoperă atât zonele critice de salarizare şi administrare de personal, c&a

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward