To Do List în E-mail Marketing pentru 2015

15 decembrie 2014

Campaniile de Direct Mailing implementate cu ajutorul soluțiilor software dedicate se vor afla pe listele departamentelor de marketing și anul viitor. Alegerea celei mai eficiente aplicații care să evite acțiunile de tip Spam și construirea unor baze de date atent segmentate sunt, în continuare, două dintre cele mai importante obiective. 

To Do List în E-mail Marketing pentru 2015

Campaniile de Direct Mailing implementate cu ajutorul soluțiilor software dedicate se vor afla pe listele departamentelor de marketing și anul viitor. Alegerea celei mai eficiente aplicații care să evite acțiunile de tip Spam și construirea unor baze de date atent segmentate sunt, în continuare, două dintre cele mai importante obiective. 

Care sunt, însă, aspecte pe care le vor lua în considerare specialiștii în marketing online în anul 2015?

Conform unui studiu publicat de Getresponse.com aplicat pe un număr de 540 de respondenți specialiști în marketing, cei mai mulți dintre aceștia se vor concentra în anul 2015 pe următoarele obiective în construirea campaniilor de e-mail marketing: a. strategie și planificare a campaniilor – 28%, b. campanii automate – 26%, c. segmentare – 25%, d. măsurarea/evaluarea rezultatelor post-implementare – 24%, e. calitatea bazelor de date – 22%, f. relevanța comunicării prin intermediul acestui canal – 20%, g. e-mail-uri optimizate pentru device-urile mobile inteligente (smartphone-uri) – 18%, h. personalizarea campaniilor de e-mail marketing – 17%.

Dacă în cazul strategiei și a planificării corecte, lucrurile sunt destul de clare, automatizarea campaniilor și a acțiunilor de marketing presupune o creștere a ROI-ului pentru fiecare campanie în parte, conform unui studiu The Lenskold Group (grupul raportează o creștere de aproximativ 78% a ratei de succes).

Corecta segmentare a bazelor de date și personalizarea campaniei conform celor mai importante obiective sunt două aspecte-cheie ale acțiunilor de direct mailing. Așadar, împărțirea bazelor de date în grupuri ce au caracteristici similare și asocierea lor cu tipologii de mesaje dedicate pot face parte din campanii automate. Pentru obținerea unor rate de deschidere și de click superioare este, însă, necesar ca fiecare categorie de public stabilită să fie omogenă și să aducă un plus valoare prin informația pe care o oferă.

24% dintre practicienii în marketing spun că nu poți analiza sau îmbunătăți ceea ce nu cunoști

Măsurarea rezultatelor unei campanii și compararea acestora cu cifrele evaluării inițiale presupun ca specialiștii în marketing online să aibă date despre acțiunile pe care le implementează. Din acest punct de vedere, campaniile automate, trimise prin intermediul aplicațiilor software specializate, pot oferi date importante despre tot ceea ce a însemnat o campanie completă și eficientă de direct mailing.

Așadar, anul 2015 va fi, pentru campaniile de direct mailing, o perioadă dedicată planificării continue și a optimizării fluxurilor de date, un aspect încurajat de acțiunile de dezabonare ale celor deranjați de e-mail-uri trimise în masă, al căror mesaj nu îi vizează sau care nu constituie un interes pe termen lung. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward