Importanţi jucători din comerţul electronic românesc vor vorbi, pe 6 noiembrie, despre situaţia curentă a pieţei, despre tendinţe şi evoluţii în e-commerce, nu doar pentru vânzări mai mari, ci mai ales pentru strategii de orientare către client şi loializarea acestuia, prin customer support şi securitate a datelor.
În e-commerce nu există graniţe, piaţa este globală şi trebuie să ne adaptăm cerinţelor, să urmărim ceea ce se implementează în afara ţării şi să experimentăm cele mai noi tactici de promovare. TeCOMM oferă participanţilor accesul la toate aceste informaţii într-un cadru organizat menit să faciliteze networkingul între diverse business-uri.
Ioana Barbu, Conversion Optimization Manager la Bitdefender, se află printre speakerii prezenţi la eveniment şi va vorbi despre mindset-ul optimizer-ului şi paşii de parcurs pentru optimizarea conversiei. Oferind exemple concrete, Ioana va explica rolul design-ului în creşterea conversiei, cum folosim elementele de persuasiune în materialele noastre şi despre ce trebuie să avem în vedere pentru a face un AB test corect.
Workshop-ul se adresează tuturor, indiferent de nivelul de experienţă, conţinând un capitol introductiv cu scopul de a ne alinia cu toţii cunoştinţele.
Ioana lucreză în acest domeniu, al optimizării conversiei, de mai bine de 3 ani şi jumătate şi are un background professional diversificat: a trecut prin grafică, programare, SEO şi multe alte experienţe care i se dovedesc utile. Este pasionată de ceea ce face şi este încântată de ideea de a-şi împărtăşi experienţa.
Vino la TeCOMM să o cunoşti pe Ioana şi pe cei 8 speakeri, specialişti în e-commerce, care i se alătură.
La eveniment vei afla ceea ce trebuie să ştie un proprietar de magazin online în momentul în care hotărăşte să investească în afacerea sa, fie că e vorba de securitatea datelor, de customer support, sau de strategii de promovare în funcţie de piaţă ţintă.
Înregistrează-te acum pentru a beneficia de oferta 1+1!