Studiu Global: O companie medie dedicată dezvoltării de aplicații software intenționează să dezvolte în medie 17 soluții în 2017

05 iulie 2017

Economia digitală pare să lanseze noi provocări în rândul companiilor dezvoltatoare de aplicații software și a serviciilor complementare, pentru anul 2017 fiind anunțată o medie de 17 aplicații create de fiecare companie de mărime mijlocie, vorbindu-se despre o creștere cu aproximativ 60% față de cifrele oficiale anunțate în anul 2016 de IDG Enterprise.

Studiu Global: O companie medie dedicată dezvoltării de aplicații software intenționează să dezvolte în medie 17 soluții în 2017

Economia digitală pare să lanseze noi provocări în rândul companiilor dezvoltatoare de aplicații software și a serviciilor complementare, pentru anul 2017 fiind anunțată o medie de 17 aplicații create de fiecare companie de mărime mijlocie, vorbindu-se despre o creștere cu aproximativ 60% față de cifrele oficiale anunțate în anul 2016 de IDG Enterprise.

Într-un studiu de piață anunțat de IDG Enterprise, 1 dintre 5 respondenți planificau ca 50% dintre aplicațiile pe care intenționau să le dezvolte în anul 2017 să fie în cloud. De aceea, este extrem de interesant și numărul companiilor care intenționează să transfere aplicațiile deja dezvoltate în cloud în anul 2017-2018. Dintre acestea, cele mai multe vizează industriile HR – 40% (pentru managementul resurselor umane), cu rol în facturare – 38% și cele dedicate managementului financiar organizațional – 44%.

Conform solicitărilor primite prin fluxul de generare a lead-urilor din cadrul Softlead, trendurile se păstrează și din punctul de vedere al cererii, în special pentru aplicațiile dedicate managementului competențelor resurselor umane, cât și în contextul asigurării performanței interne. Diferențele majore se înregistrează în ceea ce privește securitatea informațională, întrucât creșterea cererii pe acest segment nu este una cu adevărat vizibilă.

Aplicații care vor migra în cloud în anul 2017:

Din punctul de vedere al modelului de business, iată cum arată trendurile pentru aplicațiile în cloud:

Trenduri în dezvoltarea aplicațiilor software în 2017-2018

Conform studiului, în topul aplicațiilor cu grad crescut de interes se regăsesc cele din domeniile: securității (40%), creșterii performanței (35%), mobilității (28%).

În concluzie, având în vedere tendințele de maturizare ale economiei digitale, companiile care dezvoltă aplicații software insistă asupra introducerii elementului cu rol inovator și diferențiator pentru servicii și pentru produse, păstrând aproape obiectivele reale ale beneficiarului și utilizatorului final.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward