Steve Ballmer părăsește board-ul Microsoft

20 august 2014

La doar un an după ce anunța oficial părăsirea poziției de CEO din cadrul Microsoft, Steve Ballmer se desprinde complet de tot ceea ce înseamnă board-ul director al Microsoft, după 24 de ani.

Steve Ballmer părăsește board-ul Microsoft

La doar un an după ce anunța oficial părăsirea poziției de CEO din cadrul Microsoft, Steve Ballmer se desprinde complet de tot ceea ce înseamnă board-ul director al Microsoft, după 24 de ani.

Printr-o scrisoare pe care i-a adresat-o succesorului său, Satya Nadella, pe care Microsoft a făcut-o publică astăzi, Ballmer a confirmat intențiile sale de retragere, precum și care sunt motivele care au generat această decizie. Astfel, Ballmer a motivat că se consideră a fi prea ocupat pentru a continua activitățile pe care le impune această poziție, fapt pe care l-a observat în ultimele 6 luni de când ocupa un post în cadrul consiliului de administrație.

Atribuțiile sale includeau și administrarea echipei de baschet Los Angeles Clippers, pe care a cumpărat-o și care genera o multitudine de angajamente.

Decizia de a părăsi compania Microsoft a fost înoțită de o confirmare a încrederii depline pe care Ballmer o acordă succesorului său, Satya Nadella, ce cuprinde cea mai importantă strategie din istoria grupului, anunțat în iulie, (18.000 de locuri de muncă, ceea ce înseamnă 14% din totalul angajaților).

În acest moment, Ballmer deține 4.04% din acțiunile Microsoft, iar Bill Gates 3.81%.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward