Start-up-urile din România se pot înscrie în programul Launchpad Accelerator de la Google

02 Sep 2017

Incepand de astazi, programul Launchpad Accelerator de la Google este disponibil si in Romania. 

Start-up-urile din România se pot înscrie în programul Launchpad Accelerator de la Google

Acesta se adreseaza start-up-urilor mature din domeniul tehnologiei, care au dezvoltat si lansat deja un produs si vor sa se extindă la nivel global.

Launchpad Accelerator este un program de mentorat de 6 luni pus la dispozitie de Google companiilor selectate, cu scopul sustinerii cresterii acestora. Programul demareaza cu doua saptamani de pregatire la San Francisco, unde vor avea parte de traininguri intensive cu ingineri si manageri de produs din peste 20 de echipe Google, precum si intalniri cu experti din toata lumea. In cele 6 luni, participantii vor primi suport din partea Google (în valoare de 50.000$), produse Google, sprijin pe zona de PR si vor colabora strans cu echipa Google din tara lor de origine.  

Pagina programului Launchpad Acceelerator este aceasta: https://developers.google.com/startups/accelerator/. Aici gasiti formularul de inscriere si exemple de start-up-uri selectate in editiile anterioare ale programului. Inscrierile se vor inchide pe 2 octombrie. Start-up-urile acceptate in cadrul programului vor merge la San Francisco la finalul anului.   

Mai multe detalii despre Launchpad Accelerator, eligibilitate, conditiile de selectie si program puteti citi pe blogpostul care anunta extinderea programului: https://developers.googleblog.com/2017/08/launchpad-accelerator-is-open-to-more.html.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizare ONG-urilor prin PNRR

În luna ianuarie a anului 2024, conform datelor furnizate de Registrul Național ONG, erau înregistrate 127.053 de entități non-guvernamentale active, ceea ce înseamnă că există un segment extrem de bine reprezentat, cu...

Citește articolul
Softlead

Digitalizare IMM - Digitalizarea este un proces complex, iar IMM-urile au nevoie de ajutor și atenție

Un raport al Registrului Comerțului arată importanța IMM-urilor la nivel național, și, implicit, impactul digitalizării acestora. În 2022, IMM-urile au fost responsabile pentru 64,2% din profitul total, raportat de mediul privat...

Citește articolul
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul