Softlead lansează noile abonamente de beneficii pentru companiile IT care au nevoie de mai mulți clienți

09 ianuarie 2022

Din luna ianuarie a anului 2022, companiile listate pe Softlead pot alege unul dintre cele trei abonamente noi, care le pot ajuta în creșterea performanțelor de business și atingerea obiectivelor.

Softlead lansează noile abonamente de beneficii pentru companiile IT  care au nevoie de mai mulți clienți

Elementul de noutate adus de noile pachete

Abonamentele sunt construite pe baza celor mai importante 3 obiective pe care le poate avea o companie software: creșterea notorietății, amplificarea acțiunilor de marketing sau dezvoltarea portofoliului de clienți (vânzări), prin mai multe lead-uri calificate.

De asemenea, noile abonamente Softlead includ:

  • Publicare gated content (materiale create de companii, ce pot fi promovate și descărcate de clienți prin platforma Softlead, direct din pagina de companie/aplicație a vendorului).
  • Promovarea aplicațiilor în interiorul articolelor, pentru creșterea organică a numărului de lead-uri
  • Promovarea companiei IT în cadrul Softlead Digital DNA, instrumentul care indică gradul de digitalizare al companiilor și care oferă recomandări de soluții software pe baza ADN-ului digital al fiecărei organizații
  • Afișarea gradului de potrivire dintre profilul aplicației software și lead-uri
  • Statistici în timp real ale lead-urilor calificate generate
  • Acces la lista companiilor care au vizualizat profilul

Avantaje financiare

Companiile IT care optează pentru unul dintre noile pachete de beneficii oferite de Softlead pot primi, în funcție de abonamentul ales:

  • Maxim 25% discount la deblocarea lead-urilor primite pe baza profilului clientului ideal
  • Maxim 20% discount pentru campaniile speciale de marketing
  • Listarea GRATUITĂ pentru cel puțin o soluție software
  • Descărcarea GRATUITĂ a materialelor de tip whitepaper lansate în decursul anului de platforma Softlead (eBooks, infografice)
  • Toate companiile membre ANIS beneficiază de un discount de 20% din costul fiecărui abonament.

Prețuri abonamente Softlead:

  • Cont Gratuit (permite doar listarea companiei IT și a unei soluții software)
  • Abonament BASIC – 160 Euro
  • Abonament PRO – 250 Euro
  • Abonament PREMIUM – 380 Euro

Informații complete despre abonamente pot fi găsite aici: https://softlead.ro/abonamente.html 

În luna ianuarie, companiile care optează pentru unul dintre abonamente pe o perioadă de 6 luni, beneficiază de un discount de 50%. 

Prețurile nu includ TVA.

Ai nevoie de mai multe informații pentru a decide care este pachetul potrivit companiei tale? Planifică o discuție cu un Business Development Manager (0721 69 78 25) sau trimite un e-mail pe adresa [email protected].

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!


Articole IT&C similare
Softlead

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Apivita alege Entersoft pentru a unifica activitățile de marketing, vânzări și merchandising

Creșterea și dezvoltarea companiei grecești Apivita a însemnat rezolvarea provocărilor în contextul eficienței gestionării vânzărilor, dar și oferirea unei experiențe prietenoase clienților din mediul online. Iată cum a reușit compania să răspundă noilor nevoi, prin implementarea aplicației software potrivite.- Studiu de caz -...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. Creșterea a fost ușor sub previziunile inițiale potrivit cărora s-ar fi așteptat o...

Citește articolul arrow_forward