Softlead demarează cea mai amplă campanie de informare și educare dedicată digitalizării fabricilor

13 Apr 2022

Softlead, singurul marketplace ce ajută companiile să aleagă soluția software potrivită pe baza ADN-ului digital, lansează o campanie specială, 100% dedicată creșterii nivelului de digitalizare din fabrici și companii de producție. Timp de o lună, acestea vor avea acces la un set complet de materiale (studii de caz, articole, interviuri), dar și la oferte de preț personalizate pentru soluțiile software potrivite, conform ADN-ului digital al fiecărei organizații.

Softlead demarează cea mai amplă campanie de informare și educare dedicată digitalizării fabricilor

În sectorul de producție, pandemia a indicat o fragilitate a relației client – furnizor – producător, în cele mai multe dintre cazuri vulnerabilitățile fiind controlate și gestionate facil cu ajutorul aplicațiilor software potrivite. În același timp, conform unui studiu publicat de PwC US, 84% dintre manageri au în plan ca începând cu anul 2021 să crească investițiile în transformare digitală. Trendul este confirmat și de statisticile Softlead pentru anul anterior, conform cărora industria de producție s-a aflat în topul industriilor cu cel mai mare apetit de digitalizare.

Care sunt soluțiile software de care pot beneficia companiile de producție prin campania Softlead?

În funcție de propriile obiective de creștere și dezvoltare, de provocările întâmpinate și de nivelul real de digitalizare (aplicațiile software utilizate din totalul celor achiziționate), companiile pot opta prin platforma Softlead pentru soluții de tip ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Manager), managementul resurselor umane (HR), SFA (Salesforce Automation), managementul depozitelor – WMS (Warehouse Management System), eCommerce, gestiunea stocurilor sau pentru soluții software personalizate, AI (Inteligență Artificială), IAA (Inteligență Artificială și Augmentată) și pentru proiecte de Machine Learning, Computer Vision.

Mai multe companii software partenere s-au alăturat demersului Softlead, oferind, prin intermediul platformei, acces la demo-uri personalizate, materiale cu rol de educare și de informare, studii de caz aplicate, recomandări și sfaturi utile în cazul achizițiilor și implementărilor de succes. Printre acestea se numără: Wizrom Software, Deveho, Entersoft, Airis Vision, Elastoffice, Knosis.AI, Avantera.

Cum pot beneficia companiile de producție de beneficii reale prin campania de digitalizare?

Fabricile și unitățile de producție care se alătură campaniei pot folosi pe termen scurt și mediu beneficiile Softlead prin:

La finalul campaniei, Softlead va lansa un material complet, de tip eBook, disponibil tuturor companiilor de producție din România care au în plan pentru perioada următoare digitalizarea eficientă.

Studiu de piață dedicat companiilor de producție

Ca parte a campaniei sale de digitalizare a companiilor de producție/fabricilor, Softlead lansează un studiu de piață prin care vizează stabilirea interesului pentru achiziții și implementări software în perioada imediat următoare. 

Studiul de piață propus reprezintă o componentă a campaniei de creștere a nivelului de digitalizare al fabricilor din România, iar companiile care vor participa la acest sondaj vor primi acces GRATUIT la un raport de audit ce va indica nevoile, perspectivele și oportunitățile de digitalizare, pornind de la ADN-ul fiecărei entități. 

Companiile de producție pot participa la studiu completând formularul de aici.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul