Softlead anunță lansarea unui studiu ce vizează prospectarea pieței de consum în rândul utilizatorilor de aplicații software pentru segmentul organizațional (B2B), precum și definirea intențiilor de achiziție pentru următoarele 3-6 luni ale anului 2016.
Acest studiu are menirea de a valida cererea de aplicații software venită din partea companiilor cu rol de beneficiar și de a facilita conectarea dintre acestea cu oferta pieței active de software la nivel local.
Softlead este prima platformă integrată de tip marketplace, care comercializează soluții software, generează lead-uri și promovează suite de aplicații informatice. Misiunea Softlead este aceea de a stabili conexiuni valide între furnizorii de soluții software și potențialii achizitori, construind punți de legătură bazate pe nevoi reale. Miza Softlead este dată de credibilitate, consolidată prin eficiență și performanță și garantată de peste cei 250 de parteneri corporate (producători și reselleri de aplicații software) listați în cadrul platformei, cele 467 de aplicații înscrise și cele peste 100 de oportunități generate.
Prin acest studiu, Softlead urmărește segmentarea unui număr semnificativ de persoane ce dețin în cadrul companiilor vizate roluri definitorii pentru studiul prezentat, diseminarea răspunsurilor relevante în vederea utilizării corecte a rezultatelor (comercial – colectare de lead-uri, educațional), creșterea notorietății tipologiilor de aplicații software (pentru cele mai importante categorii), stabilirea industriilor de activitate care au deschidere mai mare către achiziții de aplicații informatice în perioada imediat următoare, identificarea tipurilor de aplicații software cu potențial mare de achiziție, identificarea unor nevoi secundare, de tipul serviciilor complementare asociate achiziționării și implementării de soluții software, identificarea problemelor pe care le-au întâmpinat utilizatorii activi, stabilirea trendurilor în ceea ce privește achiziția de aplicații software și identificarea sezonalității achizițiilor pe anumite sectoare de activitate sau categorii de aplicații informatice.
Mediile de promovare a studiului sunt Social Media (LinkedIn, Facebook), Direct Mailing, presa de specialitate, publicații de business, medii dedicate conținutului specializat (finanțe, bănci, contabilitate, horeca, transporturi, agricultură etc).
Publicul vizat de acest studiu este creionat de respondenți din companii locale și multinaționale, ce desfășoară activitate pe teritoriul României, utilizatori activi ai aplicațiilor software și cunoscători ai celor mai importante funcționalități ale acestora. Mediul de proveniență vizat este preponderent urban.
Companiile din care provin respondenții sunt companii mici, mijlocii și mari, active, cu experiență în achiziționarea aplicațiilor informatice.
Segmentarea publicului vizat se va face în funcție de nivelul de management și de departamentele ce dețin capacități decizionale sau de influență organizațională și implicare activă în industria în care se încadrează compania reprezentată.
Puteți accesa studiul de aici.