SmartBill automatizează înregistrarea cheltuielilor, prin fotografiere

06 decembrie 2021

Bonurile și facturile fiscale pot fi înregistrate în aplicația SmartBill pentru iOS sau Android prin simpla fotografiere

SmartBill automatizează înregistrarea cheltuielilor, prin fotografiere

SmartBill lansează o nouă soluție de digitalizare a operațiunilor IMM-urilor din România: documentele fiscale pot fi înregistrate automat prin fotografierea cu telefonul mobil și recunoașterea automată a datelor. Astfel, IMM-urile își pot înregistra cheltuielile fiscale (bonuri sau facturi) de trei ori mai repede cu noua soluție OCR disponibilă în aplicația SmartBill pentru iOS si Android.

O soluție OCR presupune recunoașterea optica a caracterelor de pe documente și reprezintă cea mai simplă modalitate oferită de tehnologie pentru a transforma un document fizic într-un document digital, respectând cu acuratețe corectitudinea datelor. Un antreprenor care introduce, în medie, 30 de documente lunar, ar câștiga în jur de 40 de minute doar din înregistrarea acestor cheltuieli cu soluția OCR lansată de SmartBill.

„De la dosarul cu șină, la preluarea datelor de pe un bon fiscal, operațiunile făcute manual înseamnă timp pierdut, care ar putea fi alocat unor activități productive. Soluția pe care o lansăm răspunde, prin automatizare, nevoii de eficientizare pe care toate companiile o au. Aceasta permite introducerea automată a datelor din documente, ceea ce înseamnă mai mult timp disponibil pentru activități de valoare. Ne dorim să contribuim la digitalizarea IMM-urilor din România, tocmai de aceea, dezvoltăm în mod constant platforma și aplicația SmartBill, prin soluții concrete pentru problemele curente ale antreprenorilor locali”, spune Radu Hasan, Co-Fondator & CEO SmartBill.

Înregistrarea cheltuielilor se poate face de pe telefonul mobil, prin aplicația SmartBill, care accesează camera și fotografiază documentele fiscale (bonuri sau facturi). Informațiile necesare sunt preluate și precompletate automat în cheltuiala ce urmează sa fie înregistrată în SmartBill. Astfel, se înregistrează automat furnizorul care a emis documentul, dar și datele operaționale precum tipul documentului, data emiterii, cota TVA, valoarea TVA sau moneda utilizată. Nu vor fi preluate însă specificațiile privind produsele sau serviciile menționate în documentul prelucrat, astfel că acestea vor fi introduse manual dacă este necesar.

Simplificarea procesului de preluare a cheltuielilor lunare are un impact pozitiv direct asupra eficientizării operațiunilor contabile ale fiecărei companii. Funcționalitatea de introducere automată a documentelor fiscale este disponibilă gratuit în aplicația SmartBill până la data de 1 iulie 2022. Detalii complete sunt disponibile aici.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate

SmartWe® este o platformă care sprijină echipa în activitatea de zi cu zi prin gestionarea fascinant de simplă a contactelor, stocarea centralizată a documentelor, calendarul echipei și gestionarea lead-urilor. Cu SmartWe, vă puteți...

Descoperă aplicația arrow_forward

Peste 26.000 de firme garanteaza ca ati gasit cel mai apreciat program de facturare din Romania. Smart Bill va aduce beneficii uriase comparativ cu orice alt program de facturare, facturi...

Descoperă aplicația arrow_forward

EasyGest este un program de facturare si gestiune, ce permite urmarirea clientilor, facturarea, managementul comenzilor si gestiunea stocurilor din magazin.

Descoperă aplicația arrow_forward

Program complex de facturare. Facturi, chitante, avize, certificate de garantie si verificarea datelor tertilor prin conectarea live la Ministerul de Finante si VIES.

Descoperă aplicația arrow_forward

Solutia completa pentru facturare, gestiune stocuri si contabilitate primara ce permite gestionarea intr-o maniera facila a contabilitatii primare.

Descoperă aplicația arrow_forward

Program de facturare si gestiune stocuri online Facturis Online este un program complet de facturare si gestiune a unei firme, care corespunde intru-totul cerintelor pietei, fiind printre putinele programe care ofera optiunea de gestiune...

Descoperă aplicația arrow_forward

Articole IT&C similare
Softlead

Peste 70% dintre companiile est-europene implementează metode digitale precum Big Data, Smart Dashboards sau Advanced Analytics

80% dintre directorii financiari din Europa de Est consideră creșterea investițiilor în automatizare și digitalizare drept o oportunitate de top pentru a ieși din impasul creat de pandemia Covid-19;

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Glassdoor: VTEX este unul dintre cei mai buni zece angajatori

Lista globală, publicată de Battery Ventures, realizată pe baza satisfacției angajaților, scoate în evidență cele mai bune companii publice din domeniul tehnologiei de tip cloud computing.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum să crești eficiența echipelor tehnice de intervenție cu ajutorul tehnologiei?

Aliant și Xerox aduc realitatea augmentată pentru orice echipă tehnică de intervenție

Citește articolul arrow_forward