Sistemul Pluriva ERP este pregătit pentru noua cotă de TVA de 20%

8 dec. 2015 8 dec. 2015

Sistemul Pluriva ERP este pregătit pentru ca de la 1 ianuarie 2016 toți utilizatorii să lucreze în aplicație pe noua valoare a cotei de TVA.

Sistemul Pluriva ERP este pregătit pentru noua cotă de TVA de 20%

Sistemul Pluriva ERP este pregătit pentru ca de la 1 ianuarie 2016 toți utilizatorii să lucreze în aplicație pe noua valoare a cotei de TVA. 

De la începutul anului viitor, cota de TVA de 24% scade la 20%. Modificările aduse Taxei pe Valoarea Adăugată vor avea impact în principal asupra prețurilor de vânzare, valorii stocului cu amănuntul, cât și asupra declarațiilor și jurnalelor contabile.

Actualizări aplicate automat, sistem 100% pregătit

Modificările aduse sistemului ERP au ca obiectiv asigurarea continuității afacerilor în momentul schimbării cotelor de TVA. Modulele Contabilitate, Vânzări, Cumpărări și Retail (POS) au fost deja configurate cu setările necesare funcționării cu valoarea TVA-ului de 20%. Aceste setări vor deveni funcționale la 1 ianuarie 2016. Clienții Pluriva care au contract de mentenanță activ beneficiază de upgrade-uri aplicate automat fără întreruperea activității operaționale și beneficiază de consultanță din partea Pluriva cu privire la impactul tehnic si de business al modificărilor legislative ce vor intra în vigoare de la 1 ianuarie 2016.

Modificări contabile și asupra modului de vânzare

Pregătirea sistemului Pluriva pentru ca toți clienții să opereze corect din punct de vedere fiscal și de la 1 ianuarie 2016 a presupus introducerea unor funcționalități de automatizare a pașilor necesari modificării cotei de TVA. A fost adaptat şi transferul tuturor notelor contabile pentru a se înregistra corect pe noua cota de TVA. Clienții Pluriva cu activitate de retail vor putea alege dacă diminuează prețul de vânzare cu amănuntul prin scăderea adaosului comercial sau dacă vor păstra același preț și după 1 ianuarie, adică după scăderea TVA-ului. Administratorii magazinelor ce utilizează modului Retail vor primi o procedură ce conține pașii de urmat pentru aplicarea actualizărilor și pentru configurarea caselor de marcat.

“Întotdeauna la zi”

“Toți clienții noștri, atât magazinele cu activitate non-stop, cât și restul de firme din portofoliu, trebuie să lucreze 100% conform noilor norme legislative, cu zero întrerupere a activității. Aceasta este ceea ce și-a propus echipa Pluriva ce gestionează proiectul de modificare a cotei TVA. Este o echipă formată din consultanți de implementare, programatori, testeri, dar și consultanți contabili. Așa cum am dovedit-o ori de câte ori s-a modificat legislația ce impactează aplicația noastră, cum ar fi aplicarea TVA la încasare sau reducerea TVA la alimente, și de această dată aplicația Pluriva va fi pregătită să funcționeze corect pentru toate cele peste 800 de companii ce folosesc Pluriva ERP.” Ramona Bobocea – ERP Division Manager Pluriva. Modificarea cotei TVA face parte din serviciul de Actualizări legislative contabile și salariale furnizat de Pluriva clienților sistemului integrat de gestiune a afacerii Pluriva ERP.

Pluriva este o companie IT furnizoare de solutii informatice complete: ERP, dezvoltare software si servicii informatice de business. Scopul Pluriva il constituie eficientizarea modelului de business al clientilor si cresterea performantei si profitabilitatii acestora. Valorile definitorii ale firmei sunt: Inovatia, Flexibilitatea, Profesionalismul si Spiritul de echipa.

Compania...

Citește mai mult

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!