Școala de Vară GPeC aduce participanților 12 cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online, dar și socializare și activități de team-building într-un cadru informal, la aer curat de munte.
Subiecte de maxim interes și unii din cei mai buni traineri din E-Commerce & Marketing Online
Cele 12 cursuri ale Școlii de Vară GPeC sunt orientate către a avea un magazin online de succes și de a face campanii de marketing performante care să contribuie la creșterea vânzărilor. Toate cursurile sunt practice și axate pe exemple concrete, fiind susținute de unii dintre cei mai buni specialiști din domeniu:
- Google Ads – Anabela Luca (adLemonade)
- Facebook & YouTube Ads – Raluca Radu (MTH Digital)
- Instagram Ads – Robert Dumitru (MTH Digital)
- Automatizarea campaniilor de marketing – Rareș Bănescu (Retargeting.biz)
- User Experience și Optimizarea Ratei de Conversie – Andrei Radu (GPeC)
- Vânzarea în eMAG Marketplace – Florin Filote (eMAG)
- SEO pentru Paginile de Produs - Mihai Vînătoru (DWF)
- Customer Lifetime Value - Valentin Radu (Omniconvert)
- Growth Hacking - Toma Grozăvescu (SMARTERS)
- Analiză, Prioritizare și Marketing de Produs - Daniel Ene (MOLOSO)
- E-Commerce Stories și situații concrete de business - Cristi Movilă (VTEX)
- Logistică & Curierat - Cornel Morcov (FAN Courier) + Cătălin Maftei (C Solution)
Cursurile Școlii de Vară GPeC se adresează tuturor celor interesați de e-commerce și marketing online, iar nivelul lor este: începător / intermediar.
Team Building, socializare și distracție în mijlocul comunității GPeC
Pe lângă cursuri, “în cele 5 zile de Școală de Vară GPeC, după-amiezile și serile sunt rezervate actvitităților de team-building, jocurilor și glumelor spumoase într-un cadru relaxat, alături de oamenii frumoși din online”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
“Învățăm, dar ne și distrăm în egală măsură pentru că Școala de Vară GPeC este mixul ideal între learning și fun – iar prietenii care au participat la edițiile trecute pot confirma acest lucru, considerând experiența memorabilă. Nu lipsesc jocurile de Mima, Mafia, Treasure Hunt, drumețiile în aer liber, barbecue, vin fiert la ceaun, dar și un concert folk live cu Marius Matache în jurul focului, la iarbă verde. Toate fac parte din Școala de Vară GPeC”, adaugă Andrei Radu.
Pe lângă activitățile de relaxare și distracție, la Școala de Vară GPeC cursanții împărtășesc experiențe cu ceilalți colegi, leagă prietenii pe termen lung și primesc sfaturi avizate de la traineri pentru evoluția business-ului lor.
Înscrieri cu cel mai mic preț până pe 13 iulie
Toate detaliile despre Școala de Vară GPeC 25-30 august pot fi acceste pe website-ul organizatorilor, în secțiunea dedicată: https://www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-marketing-online-gpec/
Până pe 13 iulie 2021, prețurile sunt reduse cu 50 EUR prin Oferta Early Bird, astfel:
- Cazare în regim Double: 649€ + TVA/persoană (5 nopți, All Inclusive)
- Cazare în regim Single: 749€ + TVA/persoană (5 nopți, All Inclusive)
Înscrierile se fac online completând formularul de înscriere de pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-marketing-online-gpec/#inscriere
----------------------------------
GPeC 2021 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Supported by: Google
Silver Partner: Retargeting
Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments
Eveniment susținut de: Banca Transilvania, Canopy, Cora, Debonaire, DWF, eMAG Marketplace, Five Elements Digital, Frisbo, GTS Telecom, MOLOSO, Plăți Online, Postis, Poșta Panduri, Sameday, SEPHORA, Simplify
Partener Media Principal: PRO TV PLUS
Radioul Oficial: Kiss FM
Hosting Oficial: Hosterion
Wine served by: Domeniul Bogdan
Epic Comfort by: MOBEXPERT