Open Data Initiative constă în sporirea interoperabilității și a schimbului de date între platformele și aplicațiile celor trei parteneri — Adobe Experience Cloud și Adobe Experience Platform, Microsoft Dynamics 365, SAP C/4HANA și S/4HANA — printr-un model de date comun. Modelul de date va face posibilă folosirea unui serviciu de data lake comun pe platforma Microsoft Azure. Această bază de date unificată le va permite clienților să utilizeze orice aplicație și instrument de dezvoltare pentru a crea și implementa servicii.
“Acest parteneriat strategic este un pas important pentru accelerarea digitalizării organizațiilor de orice dimensiune. Astfel, având o eficiență mai mare în gestionarea și utilizarea datelor, companiile pot atinge un nou nivel în relația cu clienții, oferindu-le mai ușor acestora experiențe complete și integrate, atât online, cât și în magazinele fizice”, a declarat Cristian Popescu, Managing Director SAP România.
Datele reprezintă noua monedă în era digitală, iar atunci când sunt deblocate, valoarea lor crește exponențial. Prin evitarea izolării, datele sunt îmbunătățite cu ajutorul Inteligenței Artificiale (AI) și a sistemelor multi-platformă. Beneficiind de un flux informațional nestingherit, companiile pot obține detalii noi despre consumatori și pot profita de oportunitățile generate de acestea. Open Data Initiative oferă organizațiilor abilitatea de a conecta mai bine datele în cadrul tuturor departementelor, de a utiliza tehnologiile Inteligență Artificială și Advanced Analytics pentru analize în timp real și pentru a alimenta aplicațiile de business cu date critice pentru a le face mai eficiente. De asemenea, companiile pot livra consumatorilor noi categorii de servicii bazate pe Inteligență Artificială.
„Principiile care au stat la baza parteneriatului Open Data Initiative sunt: fiecare organizație deține control absolut asupra propriilor date, clienții pot utiliza Inteligența Artificială pentru a obține informații relevante din date operaționale și comportamentale unificate, partenerii de implementare pot utiliza cu ușurință un model deschis de date pentru a dezvolta soluții digitale. Bazându-se pe aceste principii, obiectivul principal al parteneriatului este de a elimina datele izolate, pentru a permite o perspectivă unitară asupra consumatorului, ajutând companiile să-și gestioneze mai bine datele și să-și dezvolte propriile inițiative de confidențialitate și securitate”, a menționat Alexandru Jijian, Customer Experience Solution Engineering, SAP CEE.