Adăugarea soluțiilor TravelClick bazate pe tehnologia cloud și destinate hotelurilor independente și lanțurilor hoteliere de nivel mediu va permite companiei Amadeus să atingă toate segmentele pieței cu un portofoliu extins.
Amadeus a acceptat să achiziționeze TravelClick de la Thoma Bravo, o companie de investiții de capital privat, pentru suma de 1,52 miliarde USD.
TravelClick, cu sediul central la New York City, este unul dintre liderii mondiali de servicii în domeniul ospitalității, deservind peste 25.000 de clienți din 176 de țări. Compania oferă soluții inovatoare bazate pe cloud, incluzând un sistem de rezervare centrală (Central Reservation System - CRS) și o soluție de gestionare a oaspeților (Guest Management Solution - GMS) pentru hoteluri independente și pentru lanțuri hoteliere de dimensiuni medii, precum și soluții de business intelligence și de media. Acest portofoliu oferă hotelurilor posibilitatea de a-și extinde oferta comercială prin accesul la toate canalele, atât digitale, cât și tradiționale. De asemenea, le permite să își îmbunătățească interacțiunea digitală cu oaspeții, să își sporească veniturile și performanțele, să își reducă costurile și să creeze un brand puternic.
Adăugarea soluțiilor TravelClick la portofoliul Amadeus va crea un lider în domeniul serviciilor de ospitalitate care oferă la nivel global o gamă largă de tehnologii inovatoare pentru hoteluri și lanțuri hoteliere de toate dimensiunile.
„TravelClick are o echipă excelentă, o tehnologie foarte bună și o bază extinsă de clienți și așteptăm cu nerăbdare să integrăm o astfel de afacere de succes în portofoliul Amadeus,” a declarat Luis Maroto, președinte și CEO al Amadeus. „Ambiția noastră este să oferim industriei ospitalității instrumentele de care au nevoie pentru a-și dezvolta afacerile și pentru a le oferi o experiență extraordinară oaspeților lor. Combinația dintre cele două portofolii ale noastre ne va permite să oferim acest lucru hotelurilor de toate tipurile și dimensiunile din întreaga lume.”
„Acest acord marchează următoarea etapă a parcursului de succes incredibil al TravelClick în furnizarea de soluții inovatoare pentru hotelieri,” a declarat Larry Kutscher, CEO al TravelClick. „Nu puteam fi mai mândru de echipa noastră sau mai entuziasmat de impactul pe care companiile noastre îl vor avea împreună asupra industriei ospitalității, pe măsură ce vom începe să oferim hotelierilor noua generație de soluții inovative.”
„Acesta este un pas imens pentru Amadeus în domeniul ospitalității,” a declarat Francisco Perez-Lozao, vicepreședinte al diviziei Strategic Growth Business din cadrul Amadeus. „În timp ce am făcut deja progrese puternice în zona lanțurilor hoteliere mari, TravelClick ne oferă acces la segmentul lanțurilor hoteliere de dimensiuni medii și cel al hotelurilor independente, care reprezintă aproape trei sferturi din piață. Acum putem deservi întreaga industrie cu un portofoliu foarte larg de soluții și estimăm o creștere semnificativă în anii următori.”
„TravelClick este un excelent exemplu de abordare a investițiilor de către Thoma Bravo prin achiziționarea unei companii de software lider pe o piață verticală și colaborarea cu o conducere talentată pentru a pune în practică cele mai bune practici operaționale și pentru a stimula creșterea atât organic, cât și prin fuziuni și achiziții,” a declarat Holden Spaht, unul dintre partenerii executivi ai companiei Thoma Bravo. „Apreciem prestația remarcabilă a lui Larry Kutscher și a echipei de conducere de la TravelClick și avem convingerea că firma este bine poziționată pentru a continua să livreze software inovator, data analytics și servicii de marketing care maximizează veniturile hotelurilor din întreaga lume.”
Ca parte a achiziției, aproximativ 1.100 de angajați TravelClick sunt așteptați să se alăture companiei Amadeus.
Amadeus și Thoma Bravo estimează că achiziția va fi finalizată în al patrulea trimestru al anului calendaristic 2018, în urma obținerii aprobărilor organismelor de reglementare. Tranzacția va fi finanțată prin creditare și va avea impact imediat asupra câștigurilor companiei.