Salesforce achiziționează Salesforce.org, divizia sa dedicată serviciilor de cloud, de tip non profit

02 mai 2019

Cunoscută ca fiind un segment independent ca organizare față de gigantul software Salesforce CRM, Salesforce.org are rolul de a ajuta ONG-urile și asociațiile cu rol filantropic prin oferirea accesului la tool-uri software dedicate, în funcție de verticalele pe care activează.

Salesforce achiziționează Salesforce.org, divizia sa dedicată serviciilor de cloud, de tip non profit

Achiziționarea Salesforce.org este evaluată la 300 de milioane de dolari, plătită către Salesforce Foundation.

Prin acest pas, accesul la tehnologii software va crește, iar instituțiile non-profit sau cele cu scop educațional vor putea beneficia de un plus de digitalizare, facil și în mod profesional.

Înainte ca această tranzacție să aibă loc, procesul de implementare al suitei Salesforce presupunea nu doar un timp mai îndelungat, ci și cunoștințe tehnice, pe care organizațiile non-profit, de obicei, nu le dețin la nivelul echipelor. De acum, aceste beneficii sunt incluse în implementarea propriu-zisă a soluțiilor software.

De asemenea, la nivelul companiei Salesforce, se discută posibilitatea ca pe viitor ONG-urile să beneficieze de costuri preferențiale pentru tehnologiile software, tocmai pentru că acestea au nevoie de un plus de susținere financiară, care să substituie lipsurile în materie de resurse umane, pe care companiile profitabile le pot integra facil.

Salesforce.org este folosit de peste 40.000 de organizații din toată lumea, oferind granturi de peste 260 de milioane de dolari.

Conform TechCrunch, tranzacția se va finaliza în trimestrele 2 sau 3 ale anului.

Sursa foto: VentureBeat

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward